Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وزیر تندرو کابینه و همسر نتانیاهو تهدید به قتل شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

وزیر تندرو کابینه و همسر نتانیاهو تهدید به قتل شدند

وزیر تندرو کابینه و همسر نتانیاهو تهدید به قتل شدند

به گزارش از خبرگزاری اسپوتنیک، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی گفت: اطلاعاتی به دست آورده‌ایم مبنی بر اینکه معترضان برای ترور من و «ساره نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل برنامه ریزی می‌کنند و این را با صدای بلند فریاد می‌زنند.

مقامات پلیس رژیم صهیونیستی نیز در پاسخ به اظهارات بن گویر گفتند: “از اطلاعاتی که حاکی از تهدید وزیر به مرگ توسط تظاهرکنندگان باشد، اطلاعی ندارند.”

این اظهارات پلیس رژیم صهیونیستی اعتراض وزیر جنجالی کابینه نتانیاهو را به همراه داشت و وی در پاسخ به آنها گفت: من از جلسات توجیهی افسران ناشناس پلیس که در آن هشدارهای اطلاعاتی جدی که هر روز به دفاتر ما داده می‌شود را رد می‌کنند، سخت در تعجب هستم؛ چراکه این تهدیدها منجر به تشدید تدابیر امنیتی برخی مقامات شده است و آنها خود شاهد این تشدید تدابیر امنیتی بوده‌اند.

اقدام اخیر معترضان و مخالفان کابینه نتانیاهو در محاصره کردن «ساره نتانیاهو» سر و صدای زیادی در فلسطین اشغالی ایجاد کرده است؛ به طوری که شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) مسئولیت حفاظت از همسر و خانواده نتانیاهو را برعهده گرفته است.

همسر بنیامین نتانیاهو با ابراز نگرانی شدید درباره این اتفاق گفت: «حادثه هولناکی بود و می‌توانست به قتل ختم شود.»

این اظهارات پس از آن بیان شد که چهارشنبه شب پس از حدود سه ساعت از آن که صدها معترض سالن آرایش ساره نتانیاهو را محاصره کرده بودند، پلیس رژیم اسرائیل موفق شد که وی را نجات دهد.

معترضان با سر دادن شعار «اسرائیل درحال سوختن است و ساره دارد موهایش را اصلاح می‌کند» به همسر نتانیاهو نسبت به بی‌توجهی شوهرش در حل معضلات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

ائتلاف حاکم راست افراطی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» از زمان روی کار آمدن، یکسری اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرده که از نظر جناح اپوزیسیون و اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی باعث خواهد شد که این رژیم به سمت تشدید بحران داخلی و حتی جنگ داخلی حرکت کند.

تصمیم کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی رژیم صهیونیستی و نیز جنجال درباره اعطای اختیارات امنیتی به «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و رهبر افراطی حزب «صهیونیسم مذهبی»، هم اکنون به محور تنش‌های سیاسی و اختلاف نظرها بین ائتلاف حاکم و جناح اپوزیسیون منجر شده است.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو بوده است. شنبه شب و دوشنبه شب هفته گذشته نیز هزاران نفر برای هفتمین هفته در تل آویو و سایر شهرهای فلسطین اشغالی علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کردند.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی هدف کابینه نتانیاهو برای تغییرات در نظام قضایی را تضعیف آن و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا