لرستان

وزیر صمت: نباید انتظار داشت همه مشکلات یک شبه حل شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، سید رضا فاطمی امین که صبح امروز به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در بروجرد حضور پیدا کرده بود، در شورای اداری شهرستان پس از شنیدن مشکلات و مطالبات نماینده اقشار مختلف و برخی واحد‌های تولیدی، اظهار کرد: یکی از وظایف ما شنیدن مسایل و مشکلات و انعکاس آن به وزارت‌خانه‌های مربوطه و رییس جمهور است.

وی افزود: نماینده ما در خصوص واحد‌های تولیدی رییس سازمان صمت است و  اگر در استان موضوعی حل و فصل نشده موارد را به ما اطلاع دهند.

وزیر صمت گفت: موضوع آب در حال حاضر مربوط به همه کشور است.

فاطمی امین با بیان اینکه نباید انتظار داشت همه مشکلات یک شبه حل شود، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما رفع مشکلات بیکاری است و بر همین اساس در حال بررسی مشکلات و ظرفیت‌های هر شهرستان هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه، تا پایان سال جاری مشخص می‌شود که چهار سال آینده چه تعداد شغل برای هر شهرستان نیاز است، افزود: برای تحقق این امر با نمایندگان و فرماندار‌ها مشورت خواهیم داشت و پس از جمع بندی البته پاسخگو هم خواهیم بود.

فاطمی امین تاکید کرد: یکی از مهمترین موضوعات اشتغال است، زیرا معتقدیم با رفع مشکل بیکاری بسیاری از آسیب‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی رفع می‌شود.

وی با اشاره به وجود دلال بازی در حوزه محصولات کشاورزی گفت: به منظور رفع این مشکل، موضوع «کشاورزی قراردادی» که پیشتر در حوزه زراعت بوده تاثیر گذار است.

وزیر صمت گفت: صادرات محصولات کشاورزی و دیگر محصولات جزو‌ برنامه‌های اصلی ما است، باید زمینه‌های صادرات را در همه حوزه ‌ها از جمله کشاورزی دنبال کنیم.

انتهای پیام/ع


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا