اصفهان

وزیر ورزش نگاه ویژه‌ای به نجف‌آباد داشته باشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نجف‌آباد، سید محمد طباطبایی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی نجف‌آباد اظهار کرد: خدا را شاکریم در کنار نگاه مذهبی در مسجد به ورزش جوانان هم نگاه شده است، در سال ۹۴ بیش از ۴۰ مسجد در نجف‌آباد به فضای ورزشی تجهیز شده که باعث تعجب وزیر ورزش وقت و الگوی خوبی برای کشور شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در شهرهای دیگرمان هم از چنین فضاهایی استفاده کردیم ولی فرزندان نجف‌آباد از حداقل فضاها برای ورزش و فرهنگ‌سازی استفاده کردند، مشکل کاربری‌های ورزشی در شهرستان وجود دارد که امیدواریم شهرداری نجف‌آباد همچون گذشته تعامل خوبی داشته باشد.

وی شهرستان نجف‌آباد را مهد ورزشکاران خواند و گفت: شهرهای شهرستان نجف‌آباد قهرمانان زیادی در همه رشته‌های ورزشی دارد که باید حمایت و دیده شوند، از خیران تقاضا می‌کنیم با نگاه ورزشی در کنار اداره ورزش و جوانان، شهرداری و ورزشکاران باشند چون شهرستان نجف‌آباد استراتژیکی‌ترین شهرستان ورزشی استان است.

طباطبایی تصریح کرد: در سال ۹۳ شهرستان نجف‌آباد ۴۰ مدال قهرمانی جهانی و کشوری کسب کرد و حقش را به کشور ادا کرد، حالا مسؤوولان باید پای کار باشند و سرمایه‌ها را برای جوانان جذب ورزش کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش نجف‌آباد یعنی سرمایه‌گذاری برای نظام جمهوری اسلامی، در این شهرستان باید از ورزش محرومیت‌زدایی شود و امید داریم که وزیر ورزش هم نگاه ویژه‌ای به شهرستان نجف‌آباد داشته باشد.

به گزارش برگزیده های ایران، همزمان با روز تربیت بدنی و با حضور سید محمد طباطبایی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و مدیران ارشد شهرستانی، ۶ پروژه ورزشی در شهرستان نجف‌آباد افتتاح شد.

۶ پروژه شامل سکوی سنگ‌نوردی، پیست شمشیربازی، ۲ سالن بدنسازی، سالن جلسات هیأت بدنسازی و راه‌اندازی استخری آزادی در پساکرونا است که به همت اداره ورزش و جوانان، هیأت‌های ورزشی و خیران ساخته و تجهیز شدند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ح/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا