مرکزی

وزیر کشور: انتخاب استانداران تا هفته آینده به اتمام می‌رسد/ دولت سیزدهم دولتی مردمی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، احمد وحیدی صبح امروز در بدو ورد به استان مرکزی، در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است.

وی مهمترین توصیه دولت به استانداران و کارگزاران دولتی را حضور بین مردم، دیدار چهره به چهره و گسترده با اقشار مختلف مردم برشمرد.

وحیدی بیان کرد: استان مرکزی از ظرفیت های مختلف صنعتی اقتصادی اجتماعی وفرهنگی برخوردار است که با برنامه ریزی و تلاش باید مشکلات را حل و فصل کرد.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت دادن به انتخاب استانداران کشور گفت: کار انتخاب استانداران اکثر استان‌های کشور تمام شده و تعدادی هم که باقی مانده است تا هفته  آتی مشخص می‌شوند.

وحیدی اظهار کرد:  مردمی بودن یکی از ویژگی‌های این دولت است و نماینده‌های این دولت در استان‌ها در همه رده‌های مسؤولیتی باید تمام وقت خود را در اختیار مردم بگذارند و با آنها در ارتباط نزدیک باشند تا مشکلاتشان را احساس و برای رفع این مشکلات وقت و انرژی صرف کنند.

وی افزود: استان مرکزی به عنوان استان صنعتی شامل ظرفیت‌های بسیار مهمی است که طی چند سال گذشته با مشکلاتی روبرو بوده است و در اولین گام باید این پتانسیل‌ها که کم هم نیست به کار گرفته شود و به روال قبل برگردد و به‌موازات آن به بخش‌های کشاورزی و گردشگری نیز توجه و فعال شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا