Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وزیر کشور: باید از مهاجرت بالا به استان البرز جلوگیری شود/ استان‌های مهاجرپذیر نیازمند برنانه‌ریزی دقیق هستند - خبرگزاری برگزیده های ایران
البرز

وزیر کشور: باید از مهاجرت بالا به استان البرز جلوگیری شود/ استان‌های مهاجرپذیر نیازمند برنانه‌ریزی دقیق هستند

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، احمد وحیدی، وزیر کشور، ظهر امروز در سفر نیمروزه خود به استان البرز که با هدف تودیع ومعارفه استاندار البرز انجام شد، در دیدار با آیت‌الله حسینی‌همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج ضمن تقدیر از زحمات استاندار پیشین البرز، بیان کرد: آقای عبدالهی جزو نیروهای پرسابقه و پرتوان هستند و کمتر اقدام بزرگی در تهران صورت گرفته است که ایشان در آن سهیم و شریک نبودند، بلکه در اتفاقات بزرگی نقش تعیین‌کننده داشتند.

وزیر کشور با اشاره به نرخ مهاجرت پذیری استان البرز، یادآور شد: استان البرز دارای اهمیت زیادی است هم به لحاظ موقعیت خاص آن که در مسیر ۱۱ استان قرار دارد و هم به خاطر مهاجرپذیر بودن آن؛ بنا بر اعلام دوستان سالانه ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به البرز اضافه می‌شود.

وحیدی با بیان اینکه ظرفیت البرز باید برای پذیرش این تعداد مهاجر تبیین شود، گفت: باید تلاش مضاعفی صورت بگیرد تا جلوی مهاجرت به این استان گرفته شود تا البرزی‌ها دچار مشکل و مضیقه نشوند.

وی اظهار کرد: بخشی از این مهاجرت‌ها اجتناب‌ناپذیر است که بر این اساس باید سعی کنیم تا برای آن ظرفیت پیش‌بینی و آمادگی کسب کنیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم که امور البرز به خوبی پیش برود، به ویژه اینکه این استان به خاطر همجواری با تهران و باری که از آن می‌پذیرد و باری که ممکن است به پایتخت تحمیل کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه باید توجه بیش از پیش به البرز شود، متذکر شد: امیدواریم استاندار جدید زیر بار این حجم سنگین از مشکلات با کمک و همیاری موفق باشد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا