اخبار روز

وزیر کشور: بیشترین تردد زائران از مرز مهران است/ تردد ۳۱۰ هزار نفر از مرز

وزیر کشور: بیشترین تردد زائران از مرز مهران است/ تردد ۳۱۰ هزار نفر از مرز

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از مهران، احمد وحیدی در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: از اول صفر تا کنون بیش از ۳۱۱ هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند و اقدامات مطلوبی جهت تردد زائران در این مرز انجام شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه پایانه‌ی برکت سامان‌دهی شده و بهبود چشمگیری داشته است،افزود: تلاش‌های خوبی برای آسایش و تسهیل تردد زائران در پایانه‌ی مرزی مهران انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه چهارخطه شدن مسیر ایلام – مهران سهولت در تردد زائران را در پی داشته است ادامه داد: زائرانی که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند از زیرساخت‌ها اعلام رضایت داشتند.

وحیدی با اشاره به اقدامات خوب در پایانه‌ مسافربری برکت  گفت: این محل در مقایسه با سال گذشته متحول و سامان‌دهی شده و از ۴۶ هکتار وسعت پایانه‌ برکت ۴۰ هکتار آن آسفالت شده‌ است.

وزیر کشور ادامه داد: در این پایانه به اندازه‌ نیاز تجهیزات و امکاناتی چون سیستم‌های سرمایشی، آب‌ سردکن، نمازخانه، استراحتگاه و سرویس‌های بهداشتی بیشتری ایجاد شده است‌.

وی به با بیان اینکه ۲ تونل در مسیر ایلام – مهران زیر بار ترافیک رفته، افزود: مسیر ایلام – مهران به‌صورت چهارخطه در اختیار زائران قرار گرفته و چهارخطه شدن این مسیر موجب سهولت در تردد خودروها شده است.

وحیدی در گفت‌وگو با زائران از رضایتمندی آنها درباره وضعیت زیرساخت‌های مرزی مهران خبر داد و گفت: زائرانی که مرز مهران را برای خروج از کشور انتخاب کردند از کمیت و کیفیت زیرساخت‌ها اعلام رضایت داشته اند.

به گزارش برگزیده های ایران، وزیر کشور صبح امروز به ایلام سفر و از بخش‌های مختلف پایانه مرزی مهران بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پایانه قرار گرفت.

/۱۸۰/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا