Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وزیر کشور: دولت درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود/ ترور دانشمندان نشان داد دشمنان ما دشمن علم هستند - خبرگزاری برگزیده های ایران
ایلام

وزیر کشور: دولت درگیر مسائل حاشیه‌ای نمی‌شود/ ترور دانشمندان نشان داد دشمنان ما دشمن علم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار استان ایلام گفت: ایلام سرافراز، مقاوم و مقتدر در دوران دفاع مقدس با مردانگی و ایستادگی در سخت‌ترین شرایط در یک جنگ نابرابر با اهدای خون فرزندان، ولایت مداری خود را به نظام نشان داد.

وی افزود: امروز استکبار جهان، نظام جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر محکوم می‌کنند؛ کشورهایی که روزی با همراهی دشمن بعثی خون پاک جوانان ایران را ریختند.

 وزیر کشور گفت: دشمنان نظام، دشمن علم و دانش نیز هستند و با ترور دانشمندان هسته‌ای نشان دادند که از نظر آنها دانشمند بودن جرم است.  

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در آغاز فعالیت، یکسری کم و کاستی‌های دولت قبل را رفع و در این مدت اندک، فضای سیاسی را با دیدار با روسای کشورهای منطقه تقویت کرده است.

احمد وحیدی با بیان اینکه در انتخاب استانداران ملاک‌های مهمی مد نظر دولت بوده و بر این اساس آنان انتخاب شده‌اند، گفت: دولت از درگیری با مسائل حاشیه‌ای به جد پرهیز کرده و اهداف مهم در راستای حل مشکلات مردم را با قدرت دنبال می‌کند؛ دولت متعهد به اصول بوده و در این راستای کارهای مناسبی انجام شده است. 

وزیر کشور با بیان اینکه امیدها برای حل مسائل زیاد است، بیان داشت: این مهم با اتحاد و انسجام مردم با مسوولین قابل اجرا است و وحدت رمز پیشرفت در فضای کنونی است. 

وحیدی عنوان کرد: امروز تصدی وزارت آموزش و پرورش در اختیار فرزند ایلام است و این مهم نشان از توان و ظرفیت بالقوه این استان است.

وزیر کشور گفت: سرمایه‌های انسانی مهمترین ظرفیت و موتور محرک استان‌ها است که باید از این نعمت استفاده شود.

وی تاکید کرد: مشکلات و مسائل استان‌ها با وجود ظرفیت‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود. 

وزیر کشور افزود: با معارفه استاندار ایلام فصل جدیدی از خدمت با کمک نماینده ولی فقیه، نمایندگان ایلام در مجلس، مردم و مسوولین آغاز می‌شود تا مشکلات مرتفع شوند. 

وحیدی گفت: هر استانی فرهنگ و تاریخ دیرینه‌ای خاص خود را دارد و این تفاوت‌ها با استفاده از الگو پیشرفت مورد توجه قرار دارد. 

گفتنی است؛ در پایان این آیین حسن بهرام‌نیا به عنوان استاندار ایلام معارفه و از زحمات محمد نوذری تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷ /ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا