اخبار روز

وزیر کشور: معطلی زائران در مرزها ‌به حداقل زمان ممکن می‌ر‌سد/‌ استقرار ۷ هزار دستگاه اتوبوس و ون‌ در مرزها + فیلم

وزیر کشور: معطلی زائران در مرزها ‌به حداقل زمان ممکن می‌ر‌سد/‌ استقرار ۷ هزار دستگاه اتوبوس و ون‌ در مرزها + فیلم

– اخبار استانها –

‌‌احمد وحیدی در حاشیه بازدید از پایانه برکت در مرز مهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در مرز مهران با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای انتقال و جابه‌جایی زائران پس از راهپیمایی اربعین و بازگشت به مرزهای کشورمان اندیشیده شده است، اظهار داشت: به همین ۶ هزار دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران در نظر گرفته شده است‌.

بازدید میدانی وزیر کشور از پایانه اربعین در مرز مهران/ افتتاح فاز دوم پارکینگ با بهترین امکانات + فیلم

وزیر کشور با بیان اینکه با تمهیدات اتخاذ شده و هماهنگی‌های انجام شده مدت زمان ماندگاری زائران ‌برای انتقال به مبدأ به کم‌ترین زمان ممکن خواهد رسد، افزود: مسئولان راهداری در مرزهای شش‌گانه  ‌اتوبوس و ون را برای جابه جایی سریع مسافران تدارک دیده‌اند و ان‌شاالله امسال با توجه به اینکه سفر اربعین از هفته گذشته آغاز شده و بسیاری زائران به عراق رفته‌اند قطعا برای جابه جایی مشکلی نخواهیم داشت.

وحیدی با تاکید فراوان بر نظارت درست و دقیق بر کرایه ‌حمل و نقل طبق نرخ مصوب در پایانه برکت تصریح کرد: ‌امیدواریم بدون هیچ مشکلی زائران عزیز به محل سکونت خود بازگردند.

وی با اشاره به ساماندهی پایانه برکت خاطرنشان کرد‌: کار بسیار بزرگی در پایانه برکت برای رفاه حال زوار با اهتمام سازمان‌ حمل و نقل جاده‌ای کشور و با حمایت استانداری ایلام انجام شده است.

.

/۱۸۰/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا