اخبار روز

وزیر کشور: مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تمدید نخواهد شد‌/ نام‌نویسی ۱۹ هزار نفر تاکنون

وزیر کشور: مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس تمدید نخواهد شد‌/ نام‌نویسی ۱۹ هزار نفر تاکنون

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از همدان، احمد وحیدی صبح امروز در بدو ورود به همدان درباره وضعیت نام‌نویسی در انتخابات مجلس دوازدهم در کشور اظهار داشت: تا ساعت ۱۸ روز گذشته ۱۹ هزار و ۱۱۷ نفر از متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی به شکل کامل مراحل پیش ثبت‌نام را طی کرده‌اند.

وی افزود: یک هفته برای این پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

۵۲۰۱ نفر امروز برای انتخابات مجلس پیش‌ثبت‌نام کردند

وزیر کشور با بیان اینکه مهلت یک هفته‌ای پیش ثبت‌نام انتخابات تمدید نخواهد شد خواستار توجه به این مهم از سوی کاندیدا‌ها شد.

به گزارش تسنم، ‌احمد وحیدی‌‌ به منظور بازدید از طرح های عمرانی استان همدان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و شرکت در چند برنامه وارد همدان شد و مورد استقبال استاندار همدان و اعضای شورای تامین استان همدان قرار گرفت و ‌ با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وحیدی در سفر خود به استان همدان ضمن حضور در مزار شهدای گمنام، از تصفیه‌خانه شیخی‌جان، طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار واحدی، کارخانه شیشه، کارخانه محصولات غذایی سحر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان بازدید خواهد کرد.

‌وی در سفر یک روزه به همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان دیدار می‌کند، همچنین حضور در شورای تأمین و سخنرانی در جمع اعضای هیئت اندیشه‌ورز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به همدان است.

/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا