فرهنگ و هنر

وصیت شهید ناصر سراغی| خون ما راه کربلا را باز خواهد کرد

وصیت شهید ناصر سراغی| خون ما راه کربلا را باز خواهد کرد

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی برگزیده های ایران، وصیت نامه شهدا دست نوشته هایی است که حضرت امام خمینی(ره) بارها به خواندن آن توصیه کرده‌اند. این روزها که مقارن شده با ایام پیاده روی اربعین، مردم از نقاط مختلف ایران و جهان خود را به این مراسم می رسانند رسم جوانمردی است که یادی کنیم از کسانی که آرزوی دیدار حرم امام حسین(ع) را داشتند اما رفتند تا این مکتب باقی بماند. شهید ناصر سراغی از شهدای همدانی هشت سال دفاع مقدس در وصیت نامه خود می نویسد:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

دلبستگى به دنیا سه چیز دنبال دارد ۱-حرص شدید ۲- طمع فراوان ۳-آرزوى بی‌پایان

با درود و سلام گرم بر امام زمان(عج) یگانه منجى بشریت، دادگستر جهان عالم و پرکننده عدل و داد در جهان فانى و با سلام و درود به نایب بر حق امام زمان(عج) یعنى امام خمینى کبیر و یگانه پرچمدار امام زمان و با درود گرم و سلام دلپذیر بر شهیدان گلگون‌کفن و بسیجی‌هاى مستضعف که مرغان غلتان به خون هستند و عاشق مهدى(عج) و خمینى.

وصیت شهید مجید مسگر طهرانی| اگر راه کربلا باز شد، حتمأ به آقایم این جمله را بگویید

و سلامى گرم بر مادر گرامى و پدر محترم سلامى که از راهى دور ولى قلبى نزدیک از جبهه‌هاى جنوب از کوهها و دره‌ها و رودها و دریاهای پهناور و از خاک جنوب که وجب به وجب آن شهیدانى تقدیم کرده‌اند می‌گذرد و چون پرستویى سبکبال به سوى شما عزیزان می‌رسد، مرا حلال کنید و صبر پیشه سازید.

پدر و مادر گرامى‌ام! خون ما باعث پیروزى اسلام و باز شدن راه کربلا خواهد شد و شما انشاءالله مزار امام حسین(ع) را به جای ما زیارت کنید.

چه مرگى شیرین‌تر از شهادت! اگر ما شهید می‌شویم و ترکش خمپاره فرق ما را می‌شکافد از على اکبر حسین(ع) بالاتر نیستیم و اگر بدنمان زیر تانک‌هاى دشمن قطعه قطعه می‌شود از حسین (ع) بالاتر نیستیم بلکه پیرو او هستیم اگر ما را به اسیرى می‌گیرند از حضرت زینب (س) بالاتر نیستیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا