آذربایجان شرقی

وضعیت اسفبار کتابخانه‌های شهرستان بناب

به گزارش برگزیده های ایران از بناب،  شهریار فتحی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اظهار داشت: کتابخانه های شهرستان بناب متأسفانه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و باید به وضعیت این کتابخانه ها رسیدگی شود.

وی با گرامیداشت هفته کتاب خاطرنشان کرد: کتابخانه های شهرستان در نقاط پرتردد و شلوغی قرار گرفته اند که امکان مطالعه را از کتابخوان ها گرفته است و جا دارد برای مطالعه مردم فضای آرامی را مهیا کنیم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با انتقاد از عدم پرداخت نیم درصد بودجه شهرداری به کتابخانه‌های عمومی تصریح کرد: با وجود اینکه این موضوع یک قانون است ولی شهرداری همکاری لازم را نداشته و این در حالی است که می شود با پرداخت به موقع این نیم درصد خیلی از مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان را برطرف کرد و امیدواریم شورا و شهرداری با پرداخت نیم درصد بودجه شهرداری در رفع مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان تسریع کنند.

فتحی در ادامه با تبریک هفته بسیج یادآور شد: در طول ۴۳ سال گذشته هر جا خدمت بی منتی بوده است، بسیجیان حضور پررنگی در آن داشته‌اند.

 نشانه‌های انتقال فرهنگ‌های غربی

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب نیز گفت: امروزه فرهنگ حرف اول را در مسائل اجتماعی می زند و تمام قدرت های بزرگ دنیا در صدد این هستند که فرهنگ خود را به جوامع تزریق کنند.

مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب افزود: قدرت‌های بزرگ در تلاشند از طریق انتقال فرهنگ ممالک دنیا را تصاحب کنند و با این طریق جوانان آن ممالک را از غیرت و معنویت تهی کنند.

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: افزایش آمار طلاق، جدایی خانواده‌ها، افزایش اعتیاد، افزایش بزهکاری و بدحجابی نشانه‌های انتقال فرهنگ های غربی است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا