اصفهان

وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان در اطلاعیه‌هایی وضعیت برگزاری آزمون‌های پایان ترم در این دانشگاه‌ها را اعلام کردند.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان اعلام کرده: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و هماهنگی‌های به عمل آمده، آزمون‌های دانشجویان بندهای الف تا د به‌صورت حضوری برگزار می‌گردد. بدیهی است در صورت اعلام رسمی ستاد ملی یا استانی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر وضع محدودیت‌های جدید، اطلاع‌رسانی لازم از سوی دانشگاه اصفهان در اسرع وقت انجام خواهد شد.

الف) آزمون‌های مقطع دکتری که کلاس‌های آن‌ها از آذرماه به‌صورت حضوری برگزار شده است.

ب) آزمون جامع دکتری در دانشکده‌های فنی مهندسی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران و حمل و نقل، فیزیک، علوم تربیتی و روانشناسی، علوم ورزشی و گروه‌های زمین‌شناسی، زبان و ادبیات عربی

ج) آزمون‌های مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشکده‌های مهندسی کامپیوتر، فیزیک، زمین‌شناسی، شیمی (تنها مقطع دکتری)، علوم تربیتی و روانشناسی (تنها مقطع دکتری)، ادبیات و علوم انسانی، علوم ورزشی و گروه‌های آمار، زبان و ادبیات انگلیسی (تنها مقطع دکتری)، زبان و ادبیات عربی، زیست گیاهی و جانوری، سلولی مولکولی و میکروبیولوژی، زیست فناوری، فلسفه، معارف اسلامی، کامپیوتر دانشکده خوانسار

د) آزمون‌های مقطع کارشناسی در دانشکده‌های علوم ورزشی و فیزیک

۲- از رؤسای دانشکده‌ها و گروه‌های مندرج در بند ۱ خواسته شده که دستور اقدامات مقتضی جهت برگزاری ایمن و بی‌مخاطره از نظر شیوع بیماری کرونا را صادر و بر این امر نظارت مستمر داشته باشند. همچنین انتظار می‌رود ابهامات و پرسش‌های احتمالی دانشجویان در مورد برگزاری حضوری امتحانات در دانشکده‌ها پاسخ داده شود.

۳- دانشجویانی که درخواست اقامت در سراهای دانشجویی دارند، لازم است در اسرع وقت از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان درخواست خود را ثبت نموده و پس از طی مراحل مربوطه و تأیید نهایی، در زمان مقرر جهت استقرار در خوابگاه مراجعه نمایند.

۴- مرکز بهداشت و اداره امور خوابگاه‌ها اقدامات و نظارت لازم جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراها و مکان‌های برگزاری آزمون‌ها را به عمل آورده و انتظار می‌رود دانشجویان گرامی نیز نسبت به این مهم اهتمام ورزند.

 

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد:بر اساس پیشنهاد و مصوبات شورای آموزشی و تایید هیات رییسه محترم دانشگاه، مواردی را به استحضار دانشجویان محترم مقطع کارشناسی دانشگاه می‌رساند:

۱-کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی و آزمون‌های پایانی این دانشجویان تا پایان نیمسال ۱-۴۰۰ به صورت مجازی (غیرحضوری) برگزار خواهد شد.

۲- مسوولین دانشگاه تلاش خواهند کرد تا شرایطی پیش آید که از ابتدای نیمسال ۲-۴۰۰ کلاس‌های دانشجویان کارشناسی به صورت حضوری برگزار شود.

۳- با توجه به اهمیت دروس عملی، امکان برگزاری محدود و فشرده حضوری کلاس‌های این دروس در نیمسال ۱-۱۴۰۰  بنا به ضرورت و صلاحدید دانشکده‌ها ایجاد شده است. لذا لازم است دانشجویان گرامی ضمن تکمیل واکسیناسیون، آمادگی لازم را برای حضور در کلاس‌های این دروس که متعاقباً برنامه‌ریزی و اعلام می‌شود، داشته باشند.

۴- برای دانشجویان مقطع کارشناسی در نیمسال ۱-۱۴۰۰ در زمان حذف اضطراری (دوشنبه و سه‌شنبه، ۶ و ۷ دی ماه) امکان حذف درس عملی وجود دارد.

همچنین امتحانات کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود و آزمون‌های پایان ترم مقطع دکترا که کلاس‌های آن‌ها حضوری اعلام گردیده به صورت حضوری خواهد بود.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا