البرز

وضعیت روکش آسفالت آزادراه کرج-قزوین ساماندهی می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مجتبی حاجیان، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای راهداری البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶ قرارداد درحوزه‌ ارتقای رویه آسفالت در محدوده استحفاظی راه‌های البرز با اعتباری بالغ بر ۶۲۰ میلیارد ریال با پیمانکاران به امضا رسیده که یکی از آنها قرارداد لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین-کرج است که این پروژه در لاین جنوبی حدفاصل پل حصارک تا محدوده گرمدره اجرا شده است. 

وی افزود: همچنین برای لکه‌گیری و روکش آسفالت در لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین محدوده فردیس تا پل حسین‌آباد نیز قراردادی با پیمانکار امضا شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: یکی دیگر از این پروژه‌ها عملیات روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ آسفالت آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل نظرآباد تا انتهای حوزه استحفاظی راه‌های البرز است که در لاین شمالی اجرا شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، ادامه داد: همچنین از ابتدا تا انتهای حوزه راه‌های استان به صورت رفت و برگشت یک نقشه نواری تهیه شد تا وضعیت آسفالت بررسی شود که پس از بررسی‌های لازم و باتوجه به نیاز، مکاتبه‌ای با سازمان راهداری انجام شد و مجوز برگزاری مناقصه میکروسرفیسینگ در لاین جنوبی حدفاصل محدوده گلسار تا پل حصارک صادر شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

این مقام مسؤول از اجرای عملیات روکش لایه نازک ۲/۵ سانتی آسفالت در انتهای حوزه استحفاظی محور قزوین به سمت کرج (ابتدای حوزه راه‌های البرز) خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه آسفالت این محدوده ترک‌های طولی و عرضی دارد این پروژه در دستور کار قرار گرفته است و به زودی عملیات اجرایی آن کلید می‌خورد.

وی بیان کرد: پروژه دیگر پروژه اسلاری و لایه نازک لاین جنوبی ابتدای حوزه راه‌های استان البرز از سمت قزوین به کرج محدوده سیمان آبیک است که عملیات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا