لرستان

وضعیت قرمز کرونا در پلدختر و مدیریت ضعیف کنترل آن

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پل‌دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی اشاره و اظهارکرد: رسانه ها پای محکم شورای فرهنگ عمومی هستند که اگر نباشند صدای این شورا به جایی نمی‌رسد و امید که مایه خیر و برکت برای شهرستان باشد.

وی از رسانه‌ها ، اعضای و دفتر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پل‌دختر به خاطر پوشش اخبار و برگزاری مرتب این شورا تقدیر کرد.

امام جمعه پل‌دختر با بیان این‌که نقش فرهنگ در اصلاح امور جامع غیرقابل انکار است ،گفت شورای فرهنگ عمومی موثرترین عنصر در موجودیت جامعه است که مقام معظم رهبری فرمودند ما در قبال فرهنگ عمومی کشور مسئولیت شرعی و قانونی داریم.

وی با بیان این‌که جامعه برای توسعه در همه بخش‌ها نیازمند فرهنگ است افزود: فرهنگ زیربنای همه کارها در حوزه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، اجتماع و همه امور است که این شورا در سراسر کشور مرکز استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود و زیر مجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

موسوی با بیان این‌که استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال فرهنگ آن ناشی می‌شود، یادآور شد: تصمیم‌هایی که توسط شورای فرهنگ عمومی گرفته می‌شود زیربنای فرهنگ‌سازی در یک شهر و منطقه می‌باشد که بر اساس نیازهای فرهنگی منطقه بومی سازی می‌شود.

وی افزود: شورای فرهنگ عمومی برتر از همه شوراها و اولویت دارد به کسانی‌که عضو این شورا هستند باید نسبت به این امر اهتمام ورزیده و اهمیت قائل شده و حضور چشمگیری داشته باشد.

امام جمعه پل‌دختر به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان اشاره کرد و گفت: ویروس کرونا هم‌چنان برای ما چموشی می‌کند و متاسفانه پل‌دختر تنها شهرستان استان است که در وضعیت قرمز مانده و این امر نشانگر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت ضعیف در این زمینه است.

وی افزود: متولیان بهداشت باید رعایت پروتکل‌های و زیر ساخت‌های بهداشتی را رعایت و برای ریشه کنی و رهایی از ویروس کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را با مدیریت صحیح به اجرا درآورند.

موسوی یادآور شد: جایی که سلامت مردم در خطر است هیچ بهانه‌ای برای کم کاری پذیرفته نیست و همه در هر شرایطی ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا