اخبار روز

وضعیت ‌مرز مهران در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه/ زائران اربعین با آرامش به کوی عشق می‌روند‌ + فیلم

وضعیت ‌مرز مهران در روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه/ زائران اربعین با آرامش به کوی عشق می‌روند‌ + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ایلام، با توجه به اینکه ۱۵ روز دیگر تا اربعین حسینی(ع) باقی مانده است، اما مرز مهران این روزها شاهد حضور پررنگ و پرشور زائران ایرانی از اقصی نقاط کشور برای شرکت در مراسم اربعین است، زائرانی که خود را زودتر از دیگران به مرز رسانده‌اند تا در آرامش و بدون کوچک‌ترین مشکلی بتوانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

طبق گزارش خبرنگار برگزیده های ایران از مرز مهران، اکنون تردد زائران در آرامش، امنیت کامل و بدون کوچک‌ترین مشکل و معطلی در حال انجام است و زا‌ئران در کسری از زمان از گیت‌ها عبور می‌کنند ‌تا پس از ورود به مرز عراق، پیاده‌روی اربعین را آغاز کنند.

وضعیت ‌مرز مهران دوشنبه ۳۰ مرداد ماه /‌ تردد آسان و بدون مشکل زائران‌ ‌+ فیلم

با توجه به شدت گرما در مرز مهران و به‌تبع آن کشور عراق، اکثر زائران ترجیح می‌دهند با عبور شبانه از مرز مهران، در هوای خنک شب حرکت کنند و خود را به عتبات عالیات برسانند.

با توجه به اینکه بیش از ۶۶ درصد زائران در سامانه ‌سماح ‌مرز مهران را برای ورود به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی انتخاب کرده‌اند، اکنون ‌تردد آسان و ‌بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال انجام است ‌و مطابق پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۴ میلیون زائر از این مرز تردد خواهند کرد.

آنچه خبرنگار برگزیده های ایران از مرز مهران روایت می‌کند ‌بسیج تمامی امکانات دستگاه‌های متولی و ‌مردم ‌میهمان‌نواز ایلام برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین است و تاکنون زائران بابت پذیرایی و امکانات هیچ‌گونه مشکلی نداشته‌اند و مسئولان ستاد اربعین تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند‌ تا مشکلاتی که سالیان گذشته در مرز بود دیگر تکرار نشود.

.

/۱۸۰/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا