اردبیل

وضعیت پایدار کرونا در اردبیل و کاهش بیماران بدحال

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بررسی روند بیماری کرونا در روزهای اخیر نشانگر این است که این بیماری هم از نظر شما بستری و هم فوتی به یک وضعیت پایدار رسیده و در این میان شمار بیماران بدحال کاهش یافته است.

بنابر آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و متأسفانه طی این مدت ۲ نفر بر اثر این بیماری جان باختند.

کاهش شمار بیماران بدحال به ۳۸ نفر

طی شبانه‌روز گذشته شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۷۶ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۷ موردی داشته و از این تعداد ۳۸ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۹۶ بیمار نیز تحت نظر هستند.

طی همین مدت خوشبختانه ۲۹ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

تداوم وضعیت نارنجی در مرکز استان

با تزریق ۱۶ هزار و ۲۲۳ دُز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته، تاکنون یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۵۶۷ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده که از این مقدار ۸۴۵ هزار و ۶۰۹ دُز مربوط به نوبت اول و ۵۷۳ هزار و ۹۵۸ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

هم‌اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌های سرعین، کوثر، نمین، بیله‌سوار، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا