خراسان رضوی

وطن‌خواه: حمیداوی به جای فرافکنی به فکر پرداخت حق‌الناس باشد

جواد وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد  با خنده‌دار خواندن اظهاراتی که فرهاد حمیداوی در خصوص او در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر مطرح کرده، تصریح کرد: آقایان به جای فرافکنی به فکر پرداخت حق‌الناس باشند؛ متاسفانه اظهارات آقای حمیداوی در برنامه فوتبال برتر همه دروغ بود و نمی‌دانم چطور یک فرد با چنین پرونده اقتصادی می‌تواند باز هم دروغ‌های به این واضحی بگوید.

مدیرعامل سابق باشگاه پدیده ادامه داد: در جریان انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی بنده مدیرعامل باشگاه پدیده بودم و حتی در مجمع انتخاباتی حضور داشتم و هیچ برنامه‌ای از سوی باشگاه پدیده برای آقای اصولی برگزار نشد و البته نباید از گفتن چنین گزافه‌گویی‌هایی از آقای حمیداوی تعجب کرد زیرا دفعه اول نیست و قطعا دفعه آخر هم نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دروغ آقای حمیداوی در مورد مجمع انتخابی فدراسیون فوتبال بسیار خنده‌دارتر بود چراکه همه به یاد دارند او در آن مقطع اصلا مخفی بود و حتی این حقیر بلیت پرواز به تهران را تهیه کرده بودم اما به یک باره پیدایش شد و با لابی توانست در مجمع حضور پیدا کند.

وطنخواه خاطرنشان کرد: متاسفانه نماینده استان خراسان رضوی در لیگ شرایط خوبی ندارد ولی آقایان به جای حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مصاحبه‌های دروغ می‌کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا