Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وظیفه اصلی حراست‌ها پیشگیری از وقوع تخلف است نه مچ گیری - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان شرقی

وظیفه اصلی حراست‌ها پیشگیری از وقوع تخلف است نه مچ گیری

به گزارش برگزیده های ایران از بناب، شهریار فتحی در دیدار با مدیران حراست ادارات شهرستان بناب ضمن تقدیر تشکر از زحمات و تلاش های ریاست اداره اطلاعات  شهرستان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان، با اشاره به اهمیت، حساسیت و حجم کاری بالای مجموعه حراست های ادارات شهرستان، کارکنان حراست را از امین ترین افراد در ادارات عنوان کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب نیروی انسانی را مهم‌ترین سرمایه یک سازمان دانست و با تأکید بر لزوم صیانت از این سرمایه ارزشمند توسط مسئولان حراست‌ها گفت: باید با صیانت خود مانع از گرفتار شدن آنها در مشکلات شویم.

فتحی افزود: موضوع پیشگیری بسیار مهم بوده و به نظر من نقطه عالی عملکرد حراست‌ها این است که آسیبی به دستگاه اجرایی، افراد و پرسنل وارد نشود و این موضوع در صورتی محقق می‌شود که اقدامات پیشگیرانه قبل از رخ دادن اتفاقات انجام شود.

وی اذعان کرد: باید تمرکز حراست‌ها بر این باشد که به موقع عمل کنند تا قبل از اینکه اتفاقی بیفتد.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی حراست‌ها پیشگیری از وقوع تخلف و نه مچ گیری است از این رو حراست‌ها با همراهی و همدلی در کنار مدیران هر سازمان می‌توانند در کارآمدی و ایجاد آرامش آن سازمان نقش مؤثری داشته باشند.

فتحی در ادامه با گرامیداشت سالگرد حماسه ۹ دی ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا