گیلان

وعده استاندار گیلان برای ارائه عملکرد ۳ ماهه/منتقدین امروز ۸ سال در سکوت بودند

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست با مجمع ایثارگران استان؛ با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام اظهار کرد: نظرات پیشنهادی مطرح شده در این دیدار را به برنامه مدیریتی خود الحاق و در کارگروه‌های تخصصی در بخش‌های مختلف صنعت، گردشگری، امور دانش‌بنیان و غیره استفاده می‌کند. 

وی با بیان اینکه با توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و بیانیه گام دوم، مسیر ما برای تعالی کشور و استان روشن است، گفت: از توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی، عبور کرده‌ایم و وظیفه همگان این است که مردم را به آینده کشور عزیزمان، امیدوار سازند. 

استاندار گیلان با ابراز تعجب از اینکه عده‌ای طی هشت سال گذشته سکوت کرده بودند، افزود: چون اکنون به اهداف خود نرسیده اند، زبان به انتقاد گشوده اند! 

وی با تأکید بر اهمیت کادرسازی با در نظر داشتن مولفه جوانی بیان کرد: مدیرانی جهادی، مردمی و انقلابی می‌خواهیم و باید این امر را با دقت انجام دهیم نه آنکه دقت را فدای سرعت کنیم. 

عباسی با بیان اینکه طی هشت سال گذشته، نیروهایی داشته‌ایم که سرخورده شده یا منزوی گشته اند، تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی مناسبی از منابع انسانی، تدوین کرده‌ایم و با استعانت از پروردگار و پشتیبانی‌های مردمی، خدمت به مردم را انجام می‌دهیم. 

استاندار گیلان، ایثارگری، روحیات ارزشی و بسیجی را جزو شاخصه‌های انتخاب مدیران و حرکت در مدار منویات رهبری معظم و سیاست‌های دولت مردمی را از مولفه‌های انتخاب مدیران برای خدمت شایسته به مردم عنوان کرد. 

به گفته وی، در هر جایی که فرمانداری منصوب می‌شود، تأکیدم بر اینست که یک جوان مومن انقلابی در کنار خود داشته باشد و این، رویکرد کادرسازی است. 

عباسی با بیان اینکه به صورت میدانی در حال بررسی وضعیت استان هستم و به مطالعه صرف گزارش‌ها اکتفا نکرده ام، گفت: از توسعه اشتغال و افزایش تولید در راستای تحقق شعار رونق تولید و برنامه‌های دولت آیت الله دکتر رئیسی حمایت جدی می‌کنیم و از فعالیت‌های صورت گرفته، در قالب عملکرد سه ماهه به مردم شریف، گزارشی ارائه خواهم داد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا