Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای حل مشکلات درمانی اردستان - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

وعده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای حل مشکلات درمانی اردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اردستان، شاهین شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه بازدید از مراکز درمانی اردستان، اظهار داشت: وظیفه حاکمیت تأمین سلامت مردم است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اصل پیشگیری از بیماری است، تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان کار گروهی مهم است و همگی باید مثل چرخ‌دنده‌های ساعت که باهم درگیر هستند کار را به نحو احسن انجام دهیم، از نگهبان تا پزشک باید همه باید با هم خوب همکاری کنیم.

شیرانی افزود: بیمارستان اردستان مشکل اورژانس داشت ولی یکسری مسائل وجود دارد که از روزی که سی تی‌ اسکن نصب شد بسیاری از مشکلات حل و اعزام‌ها را کاهش داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اولین آمبولانس که به استان اصفهان وارد شود، در اختیار شبکه بهداشت اردستان می‌گذاریم و این نوید را می‌دهیم که اگر پزشک عمومی و متخصص در شهرستان به‌شرط ماندن در شهرستان وجود دارد، را استخدام می‌کنیم.

شیرانی بیان داشت: در فوریت‌های پزشکی کمبود نیرو داریم و اگر در شهرستان از چهار رشته پرستاری، اتاق عمل، تکنسین اتاق عمل و هوشبری نیرو داشته باشیم استخدام می‌کنیم؛ در رابطه با بحث فوق‌العاده ویژه و تعرفه‌گذاری و تبدیل وضعیت پرستاران هم باید اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا