سمنان

وقتی دولت صف‌های واکسن کرونا را در شاهرود برچید+ تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، «مرتضی مزینانی»، از فعالان رسانه‌ای استان سمنان در پستی در فضای مجازی با عنوان «زود یادمان می‌رود!» نوشته است: تصویری که می‌بینید، از صف واکسن کرونا و معطلی مردم در وضعیت خطرناک کرونای دلتا در شاهرود- جنب بنیاد شهید است که یکی از مخاطبان چندین ماه قبل برای ما فرستاده بود.

زود یادمان می‌رود که ساعت‌ها باید در صف واکسن می‌ایستادیم و چون یادمان می‌رود، نمی‌گوییم که فقط جمعیت هلال‌احمر تاکنون ۱۰۰ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است!

رضا چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اخیراً در جلسه هم‌زمان ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور و ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفته بود: بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر، جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بر اساس سامانه‌هاست و تاکنون ۸۳ درصد جمعیت زیرپوشش بالای ۱۲ سال دانشگاه، دُز اول و ۴۶ درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کردند که از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بیان کرد: ۷۷ درصد جمعیت دانش‌آموزی زیرپوشش دانشگاه نیز تاکنون یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا