گلستان

وقتی مشکل ۱۸ ساله شهرک صنعتی بندرترکمن با ورود قوه قضاییه حل می‌شود

حیدر آسیابی با بیان اینکه با پیگیری دادگستری گلستان، حل مشکل ۱۸ ساله تولیدکنندگان شهرک صنعتی «پنج‌پیکر» بندرترکمن اظهار کرد: اسناد مالکیت اراضی این شهرک از زمان تشکیل تاکنون بلاتکلیف مانده بود و در بازدیدی که هفته قبل از این شهرک داشتیم یکی از خواسته‌های تولیدکنندگان حل این مشکل بود.

وی تصریح کرد: در همان جلسه  اداره کل ثبت اسناد را مکلف شد  به صورت ویژه این موضوع را بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: چند روز بعد از مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان جلسه هیات نظارت ثبت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تشکیل و موانع ثبتی برطرف شد و یکی از آرزوهای دیرینه فعالان این شهرک تحقق یافت.

آسیابی افزود: با رفع این مشکل، تشریفات قانونی صدور سند آغاز شد و به زودی سند تفکیکی واحدهای تولیدی صادر و به مالکان آنها تحویل می‌شود.

وی گفت: با صدور سند، دریافت تسهیلات بانکی و نقل و انتقال در معاملات برای تولیدکنندکان این شهرک صنعتی راحت‌تر می‌شود.

یک هفته پیش بود که تولیدکنندگان شهرک صنعتی «پنج پیکر» بندرترکمن در بازدید رئیس کل دادگستری گلستان از او برای حل مشکل سند این شهرک کمک خواستند.

در همان بازدید رئیس کل دادگستری گلستان به اداره کل ثبت اسناد استان ماموریت داد به صورت ویژه این موضوع را پیگیری و موانع را برطرف کنند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا