اجتماعی

وقوع حریق در یک ساختمان قدیمی در محله اتابک تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری برگزیده های ایران درباره وقوع حریق در خیابان اتابک تهران اظهار داشت: ساعت ۲۲:۲۱ دقیقه امشب از طریق سامانه ۱۲۵ وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در خیابان اتابک، خیابان ذوالفقاری، بالاتر از خیابان منصور به نیروهای آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند که مشخص شد، محل انفجار و حریق یک ساختمان قدیمی دو طبقه بوده که بخش زیادی از این ساختمان محل نگهداری مواد قابل اشتعال مانند چسب و پارچه و چوب بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه وقوع انفجار ناشی از بشکه های نگهداری چسب بوده است، گفت: طبقه بالای این ساختمان محل اسکان و استراحت حدود ۷ کارگر بوده که دو نفر از آنها در وضعیت بسیار ناایمن محبوس شده بودند.

وی بیان داشت: نیروهای آتش‌نشانی موفق به نجات این دو نفر شده و آنها را از محل حادثه خارج کردند ولی به دلیل شدت حادثه این دو نفر دچار سوختگی شده بودند و یک نفر مصدوم دیگر از این کارگران نیز خود را به محل در خروجی رسانده بود که این افراد توسط نیروهای آتش نشانی به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا