اجتماعی

وقوع سه فقره تصادف برای سه دستگاه اتوبوس/۱۴ نفر کشته و مصدوم شدند

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از وقوع سه فقره تصادف برای سه دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: درتصادف جرحی که ساعت ۵:۲۲ صبح امروز در محور سمنان-گرمسار بوقوع پیوست،۳ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به جزئیات این حادثه تصادف رانندگی اشاره و بیان داشت: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با ۲۹ مسافر که از مبدا گناباد به مقصد تهران در حال حرکت بود به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه کامیون ایسوزو برخورد کرد که در این حادثه سه نفر مجروح شدند.

وی از وقوع تصادف فوتی در ساعت ۶:۱۵ امروز در محور سرخه_ آرادان کیلومتر ۱۵ خبر داد و گفت: به علت تخطی از سرعت مطمئنه، اتوبوس اسکانیا که با ۲۰ مسافر از تایباد به مقصد تهران در حال حرکت بود واژگون شد و سه نفر جان باخته و شش نفر مجروح شدند.

سرهنگ شیرانی از وقوع تصادف مابین اتوبوس اسکانیا و یک دستگاه تیبا و مجروحیت دو نفر از سرنشینان اتوبوس خبر داد و گفت: در ساعت ۰:۱۵ بامداد امروز در آزادراه کرج _قزوین محدوده بهشت سکینه، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که با ۲۵ مسافر از مبدا تهران به مقصد اردبیل در حال حرکت بود به علت عدم توجه به جلو با خودروی تیبا برخورد کردکه ۲نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا