مرکزی

ولایت مهمترین مؤلفه مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی شازند اظهار کرد: زندگی با برکت شهید سلیمانی تفسیر آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) بود و مکتب حاج قاسم سلیمانی سند زنده‌ای برای الگو گرفتن است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری از حاج قاسم به نام مکتب شهید سلیمانی یاد می‌کنند می‌توانیم با الگوگیری از این مکتب که در همه بخش‌ها کارآمد است راه سعادت را طی کنیم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای اسلام و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا کرد و در تحقق جهادهای مختلف در انقلاب اسلامی همواره حضور مهم و تأثیرگذاری داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: مهمترین ابتکار و هنرمندی حاج قاسم در حیات بابرکتشان راه انداختن بسیج مردمی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، خدمت صادقانه به مردم و تحقق جهادهای مختلف در انقلاب بود و در این حوزه‌ها زیرساخت‌های بسیاری ایجاد کرد.

کریمی تشکیل جبهه مقاومت به تأسی از مکتب امام خمینی(ره) را از ابتکارات مهم حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از مظلومین و مبارزه با مستکبرین عالم خواند و گفت: حاج قاسم از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا همه عرصه‌ها در کنار ولایت فقیه بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا