آذربایجان غربی

ووشوکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو بسیار باانگیزه و امیدوار به کسب مدال هستند

ووشوکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو بسیار باانگیزه و امیدوار به کسب مدال هستند

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، زهرا ناطقی که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات ووشو آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده بود در گفت و گویی با اشاره به ظرفیت بالای ووشو این استان اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین استعدادیابی و توجه به شهرهای مختلف استان جزو اولویت‌های هیات استان آذربایجان‌غربی باشد.

وی در خصوص حضور ووشو کشورمان در هانگژو گفت: با توجه به حضور ورزشکاران کشورمان در ووشو و کوراش و سختی بخش تالو به عنوان رشته اول میزبان، ووشوکاران کشورمان بسیار باانگیزه هستند و ابتدا به کسب مدال‌های دوره گذشته و در وهله دوم ارتقای مدال‌ها امیدوارند و با توجه به توقع بالای کمیته ملی المپیک، انتظار کسب حداقل چهار مدال را داریم.

ناطقی خاطر نشان کرد: فدراسیون هم به آقایان و هم به بانوان نگاه ویژه دارد و انتظار داریم در هر دو بخش به موفقیت دست یابیم.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم افزود: پتانسیل ووشو استان بالاست و انتظار داریم هیات بتواند با نگاه ویژه به پایه‌سازی و توجه به سراسر استان بتواند رشد و شرایط قابل قبولی در ووشو استان ایجاد کند ضمن اینکه آذربایجان‌غربی توانایی میزبانی فراکشوری در رشته‌های مختلف را دارد و امکان میزبانی در این رشته نیز وجود دارد.

در مجمع انتخاباتی ووشو آذربایجان‌غربی، سعید موسوی موفق شد با کسب ۱۷ رای برای دوره چهار ساله به عنوان رئیس هیات انتخاب شود و علی نوری دیگر کاندیدای مجمع ۱۱ رای کسب کرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا