اخبار ورزشی

وویوویچ: تنها دغدغه من حفظ آمادگی بازیکنان است

وویوویچ: تنها دغدغه من حفظ آمادگی بازیکنان است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره برگزاری اردوی تدارکاتی صربستان گفت: از کمپ صربستان خیلی راضی بودم. بعد از مدت‌ها صربستان اولین اردوی آمادگی تیم ملی در خارج از ایران بود و این بسیار برای ما مهم بود. این اردو بسیار مفید و خوب بود و به ما خیلی کمک کرد.

قطع همکاری وسلین با سپاهان خطری برای تیم ملی هندبال ندارد

وی افزود: با اینکه اردویی طولانی و فشرده در بخش‌های آماده‌سازی بدنی و تکنیک و تاکتیک داشتیم ولی به آمادگی نسبی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی رسیدیم و قطعا در اردوی آخر در تهران به آمادگی کامل قبل از اعزام به هانگژو خواهیم رسید. تنها دغدغه من این است که آمادگی بازیکنان حفظ شود که با توجه به حضور در لیگ برتر این موضوع حل خواهد شد.

سرمربی تیم ملی هندبال خاطرنشان کرد: در مورد بازی‌های آسیایی ما تنها تیمی هستیم که در گروه چهار تیمی قرار داریم و این کار را برای ما سخت‌تر کرده است. حریفان  اصلی‌مان در گروه ژاپن و عربستان خواهند بود و بازی اول ما مقابل مغولستان هم قطعا خیلی مهم خواهد بود. حضور رضا یادگاری و محمدرضا اورعی، لژیونرهای هندبال ایران در مجارستان و رومانی، نیز در کنار بازیکنان جوانی که ما در این رقابت‌ها داریم، بسیار مهم خواهد بود ولی قطعا عدم حضور پویا نوروزی نژاد که تیم باشگاهی‌اش اجازه حضور در هانگژو را نداده کار ما را در این بازی‌ها سخت خواهد کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا