اخبار ورزشی

وکیل مستعفی پرسپولیس: ۲۰ روز قبل به صدری گفتم پرونده خلیل‌زاده باید در فیفا پیگیری شود

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، پس از اظهارات مهدی رسول‌پناه، سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در مورد پرونده شجاع خلیل‌زاده، مانی درویشی یکی از وکلا و اعضای تیم حقوقی این باشگاه با انتشار یک استوری مدعی شد «شکایت از شجاع خلیل‌زاده در فیفا در دستور کار باشگاه قرار دارد و صورت خواهد گرفت» و البته در یکی دیگر از استوری‌هایش هم توضیحاتی درباره رای پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر ارائه کرد.

پس از انتشار این استوری، باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای این اقدام درویشی را خودسرانه دانسته و از برخورد با وی خبر داد. در ادامه این وکیل با انتشار استوری دیگری از قطع همکاری خود با پرسپولیس به دلیل عدم قدردانی از فعالیت‌هایش و برخی مانع‌تراشی‌ها خبر داد.

مانی درویشی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، درباره اینکه آیا واکنش باشگاه پرسپولیس به استوری‌های وی درباره پرونده شجاع خلیل زاده و بازیکن گل‌گهر عامل جدایی اش از این باشگاه است، اظهار داشت: پس از صحبت‌های اخیر رسول‌ پناه درباره پرونده خلیل‌زاده اعلام موضع نکردم. پس از این برنامه هواداران در پیام‌های شخصی یا کامنت‌هایی که برای من ارسال کردند خواستند به این موضوع توجه کنیم اما در زمان مدیریت سمیعی روی این پرونده کار کرده و همراه با ایمان حسین‌پور، معاونت حقوقی سابق باشگاه متن شکوائیه را نوشته بودیم و حتی امور بین‌الملل باشگاه آن را ترجمه کرده بود.

وی افزود: قرار بود این شکوائیه در زمان مدیریت سمیعی به فیفا ارسال شود اما به دلیل تغییرات در مدیریت و معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، این ماجرا رخ نداد و به دوره مدیریت صدری رسید. اسناد و مدارکی موجود است که حدود ۲۰ روز قبل به مدیرعامل باشگاه اعلام کردیم باید برای این پرونده در فیفا اقدام شود و بخش حقوقی باشگاه چنین نامه‌ای به مدیریت پرسپولیس داده بود. پس از این برنامه من برای اینکه ذهن هوادار آرام باشد و بداند پیگیر پرونده خلیل‌زاده هستیم این استوری را منتشر کردم تا بگویم پیگیری پرونده از طریق فیفا در دستور کار باشگاه است.  نمی‌دانم چرا می‌گویند من خودسرانه چنین استوری‌ای منتشر کردم. 

وکیل سابق پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه با وی چه برخوردی داشته است اذعان کرد: هیچ برخوردی با من نشده است. پس از انتشار استوری هیچکس با من تماسی نگرفت تا بگوید توقیف شده‌ام یا باشگاه با من برخورد جدی می‌کند. حتی خواستار ادامه همکاری هم شده‌اند اما خودم گفتم با توجه به شرایط موجود دیگر نمی‌توانم با باشگاه پرسپولیس همکاری کنم.

درویشی در خصوص سه بر صفر شدن بازنده شدن گل‌گهر به دلیل استفاده از بازیکن گابنی در دیدار مقابل استقلال، پیکان و سپاهان عنوان کرد: با توجه به اینکه خود فدراسیون فوتبال مدارک این بازیکن را تایید کرده و بازیکن غیرمجاز هم در قانون تعریف دارد و طبق این تعریف بازیکن پس از احراز این موضوع، غیرمجاز محسوب می‌شود، اکنون نمی‌توان گفت باگناما غیرمجاز است. البته از الان به بعد که حکم صادر شده و گفته‌اند وی غیرمجاز است، بازی کردنش درست نیست اما چنین حکمی برای زمانی که مجاز نبودن وی تایید شده، مجاز نیست. من هم در این مورد استوری گذاشتم که آقایان گفتند این کار مشکل دارد.

وی اضافه کرد: در آن استوری‌ام بخشی از دفاعیات باشگاه گل‌گهر را اعلام کرده و گفتم چرا در موارد مشابه آرای یکسان صادر نمی‌شود. باشگاه گل‌گهر در دفاعیاتش گفته چرا در حالت تقریبا مشابه‌ای که پرونده ژستد و یامگا با بازیکن این تیم دارد، چنین حکمی علیه استقلال صادر نشد.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا