کرمانشاه

١۴١۵ میلیارد ریال اعتبار در مرزهای سه‌گانه‌  «شوشمی، پرویزخان و خسروی» هزینه شد 

١۴١۵ میلیارد ریال اعتبار در مرزهای سه‌گانه‌  «شوشمی، پرویزخان و خسروی» هزینه شد 

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در پایانه مرز خسروی در سال جاری شامل ١٢ هزار متر مربع احداث سایه‌بان با اعتبار ۶٠٠ میلیارد ریال، احداث ۵٢ چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات در پایانه مرزی خسروی می‌توان به تعمیرات شامل محوطه‌سازی، رنگ‌آمیزی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و روشنایی با اعتبار ۴٠٠ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تهیه، ساخت و نصب ٢٣ گیت گذرنامه در پایانه منذریه عراق نیز با اعتباری بالغ بر ٢٢٠ میلیارد ریال انجام شد.

وی اذعان کرد: در مرز شوشمی احداث سایت موقت مسافری این مرز با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: اقدامات انجام شده در مرز پرویرخان شامل چهار عدد اجرای برج روشنایی با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال، ساخت و نصب گیت ورود و خروج گمرک چهار عدد با اعتبار ١۵ میلیارد ریال، تعمیرات پل عابر پیاده با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال و محوطه‌سازی و کانال آب‌های سطحی با اعتبار ٢٠ میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: مجموع اعتبارات هزینه شده در پایانه مرز خسروی یک هزار و ٢٧۵ میلیارد ریال و در پایانه مرز شوشمی ۶۵ میلیارد ریال و در مرز پرویزخان ٧۵ میلیارد ریال بوده است.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا