گلستان

پاداش نایب‌قهرمان آسیا تنها یک دسته‌گل/ از رویارویی با تیم رژیم صهیونیست انصراف دادم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، بهمن سالمی، ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که افتخارات فراوان و غرور ملی را برای کشورمان به ارمغان آورده و با درخشش خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درآورده است شایسته اینگونه تجلیل‌ها نیست.

وی که مدال‌های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی دارد و افتخار ملی برای کشورمان است می‌گوید که‌دغدغه معیشت دارم و امیدوارم و مسوولان خواسته کوچک من را که اشتغالزایی است، برآورده سازند.


«بهمن سالمی» ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران


«بهمن سالمی» ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران

در همین خصوص بهمن سالمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در گرگان با بیان اینکه در مدتی که عضو تیم ملی والیبال ساحلی بودم عناوین متعددی کسب کرده‌ام، افزود: چند روز پیش نیز مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کرده و موفق شدیم پرچم جمهوری اسلامی ایران را در کشور بیگانه و در بین قدرت‌های والیبال ساحلی آسیا به اهتزاز درآوریم.

وی  افزود: با توجه به اینکه والیبال ساحلی رشته مظلومی در ایران بوده، وضعیت معیشتی ساحلی‌بازان ایران جالب نیست.

از مسوولان انتظار دارم به وضعیت اشتغال و معیشت خانواده‌ام رسیدگی کنند

سالمی ادامه داد: از مسوولان کشوری، استانی و نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود عنایت ویژه‌ای در خصوص اشتغال بنده داشته باشند تا به طور جدی پیگیری کنند تا بدون دغدغه از وضعیت معیشتی خانواده افتخارات بیشتری را برای کشورمان به ارمغان آوریم.


«بهمن سالمی» ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران

* انصراف از رویارویی با تیم رژیم صهیونیستی/ همواره به عنوان سرباز وطن مطیع مقام معظم رهبری از رویارویی با حریفان رژیم غاصب امتناع خواهم کرد
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص عدم رویارویی با حریفانی از رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: در طول دوران ورزشی‌ام دوبار در مسابقات جهانی با تیم‌های اسرائیلی مواجه شدم که به خاطر آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احترام به پرچم عزیز کشورمان از مصاف با آنها خودداری کردم و خداوند را شاکرم که سهمی کوچک در صدای مردم مسلمان و مظلوم فلسطین ایفا کنم.

ملی‌پوش والیبال ساحلی کشورمان در این خصوص ادامه داد: با وجود اینکه چندین ماه برای حضور در مسابقات جهانی تمرین کرده و زحمات زیادی کشیده بود، به دلیل حضور نیافتن مقابل رژیم صهیونیستی از دور مسابقات حذف شدم اگرچه این حذف شدن را برای دفاع از ملت مظلوم و کودکانی که به دست جلادان رژیم صهیونیستی برای خودم افتخار می‌دانستم ولی از اینکه با وجود آمادگی مقابل این رژیم قرار گرفتم و از مسابقات خارج شدم ناراحتی شده بود.

بهمن سالمی خاطرنشان کرد: در صورتی که دوباره با حریفانی از رژیم غاصب رو به رو شویم قطعا از حضور مقابل آنها امتناع خواهیم کرد و به عنوان سرباز وطن مطیع مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بوده و در خدمت مردم و میهن عزیزمان هستیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا