Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پارالمپیک توکیو| پایان کار نعمتی، زندی و عسگری در مرحله تعیین رنکینگ/ حریفان ملی پوشان مشخص شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

پارالمپیک توکیو| پایان کار نعمتی، زندی و عسگری در مرحله تعیین رنکینگ/ حریفان ملی پوشان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، مسابقات تیراندازی با کمان از ساعت ۹ صبح امروز (جمعه – به وقت توکیو) در سایت تیراندازی با کمان مجموعه یومه‌نوشیما پیگیری شد. 
نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها زهرا نعمتی، محمدرضا زندی و فرزانه عسگری بودند که به ترتیب در ریکرو انفرادی، انفرادی w1 و کامپوند انفرادی به رقابت با حریفان خود پرداختند.
در پایان، زهرا نعمتی با ۶۳۰ امتیاز در ماده ریکرو انفرادی سوم شد، فرزانه عسگری با ۶۷۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و محمدرضا زندی با ۶۴۳ امتیاز و عنوان ششمی به کار خود در مرحله تعیین رنکینگ پایان داد.

با توجه به نتایج ثبت شده، حریفان ملی پوشان تیروکمان هم مشخص شدند. بر این اساس، زندی با قرار گرفتن در رده ششم باید در مرحله حذفی به مصاف اندرسون از آفریقا جنوبی برود. فرزانه عسگری به مصاف سانتی الورورا از ایتالیا می رود. زهرا نعمتی نیز در بخش ریکرو با اِما رُز از آمریکا مصاف خواهد کرد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا