اردبیل

پاسخگویی شهردار اردبیل به مطالبه‌گران؛ از ساماندهی صنوف تا افزایش سرانه فضای سبز

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، محمود صفری، شهردار اردبیل صبح امروز در نشست با اعضای مجمع مطالبه‌گران استان که در محل فرهنگسرای انقلاب شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار شهر در مجموعه شهرداری در دست اقدام است.

وی افزود: دسترسی به درآمد پایدار از نیازهای اساسی شهرداری اردبیل برای امروز و آینده این مجموعه است.

شهردار اردبیل بیان کرد: در همین راستا و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بی‌نظیر دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه طبیعی درون‌شهری ایران، و با برنامه‌ریزی برای جلب مشارکت بخش خصوصی، چشم‌انداز مالی و درآمدی شهرداری اردبیل را بسیار روشن ترسیم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در کنار تداوم برنامه‌های متداول در امر نگهداری فضاهای موجود شهر، با  برنامه‌ریزی‌های منسجم نیز درصدد بهره‌مندی از ظرفیت مغفول مانده اماکن بزرگی چون باغ واقع در حدفاصل میدان ارتش و میدان بسیج هستیم.

تلاش شهرداری برای اختصاص ۱۴ هکتار از پادگان ارتش به فضای سبز

صفری تصریح کرد: همچنین اختصاص زمینی به وسعت حداقل ۱۴ هکتار از محوطه پادگان فعلی ارتش در اردبیل به امر توسعه سرانه فضای سبز را در دستور کار داریم.

وی اجرای پروژه‌های متعدد عمران شهری نظیر تقاطع‌های غیرهمسطح در راستای اهداف کاهش بار ترافیکی معابر شهر را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری برشمرد و افزود: برنامه جامعی نیز برای به‌کارگیری ظرفیت علمی و تجربی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در جهت ساماندهی شیوه جمع‌آوری و تولید کمپوست از پسماند شهری در دست اقدام داریم.

موضوع اختصاص زمین در خارج از محدوده شهر جهت راه‌اندازی شهرک های تخصصی برای انتقال صنوف مختلف شهر از دیگر برنامه‌های مورد اشاره شهردار اردبیل در دیدار صمیمانه با مطالبه‌گران استان بود.

گفتنی است؛ سوالات حاضرین عمدتاً پیرامون مباحث اجرای پروژه‌ها، محیط زیست شهری، مناطق کم‌برخوردار، فضای سبز و توسعه فرهنگی، عمرانی و ورزشی شهر بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا