اخبار ورزشی

پاسخ باشگاه سپاهان به یک گزارش + توضیح برگزیده های ایران

پاسخ باشگاه سپاهان به یک گزارش + توضیح برگزیده های ایران

– اخبار ورزشی –

روز گذشته گزارشی با عنوان «چرا سپاهان به‌جای شکایت، شفاف‌سازی نمی‌کند؟» در خبرگزاری برگزیده های ایران منتشر شد که واکنش باشگاه سپاهان را در پی داشت.

چرا سپاهان به‌جای شکایت، شفاف‌سازی نمی‌کند؟

ابتدا پاسخ باشگاه سپاهان را عیناً می‌خوانید و در ادامه توضیح برگزیده های ایران از نظرتان می‌گذرد.

«باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می‌داند در رابطه با مطلب خبرگزاری برگزیده های ایران با عنوان «چرا سپاهان به‌جای شکایت، شفاف‌سازی نمی‌کند؟» که در تاریخ ۱۸ شهریور ماه منتشر شده است، پاسخی صادر کند که به شرح زیر است:

آن شفافیتی که مدنظر برخی رسانه‌هاست، برای اعضای کارگروه به صورت کامل شفاف شده است و جای هیچگونه ابهامی باقی نمانده است. به اذعان مسئولان مربوطه سازمان لیگ، سپاهان سقف قرارداد را رعایت کرده و لیست سپاهان نیز برای افزودن بازیکن جا دارد.

لازم است یادآوری کنیم که زمانی که یک رسانه خبری را خلاف واقع منتشر کرده و یا یک شخص حقوقی سخن کذبی را مطرح می‌نماید و روی آن پافشاری دارد، صرفاً با اقدام حقوقی می‌توان جلوی نشر این گونه اکاذیب را گرفت. در پایان امیدواریم رعایت انصاف، حق‌گویی و رفتار حرفه‌ای در این خبرگزاری و سایر رسانه‌ها سرلوحه کار قرار گیرد.

 محمدرضا ساکت
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان»

توضیح برگزیده های ایران:  پرسشی که خبرگزاری برگزیده های ایران در گزارش روز گذشته مطرح کرد این بود که «چرا باشگاه سپاهان درباره موضوع تهاتر مبالغ قراردادها توضیحی نمی‌دهد و شفاف‌سازی نمی‌کند». جالب این است که در پاسخ باشگاه سپاهان باز هم درباره این موضوع حرفی به میان نیامده و تنها درباره «رعایت سقف قرارداد» از سوی این باشگاه صحبت شده است. این در شرایطی است که در هیچ جای گزارش درباره اینکه سپاهان سقف را رعایت نکرده صحبتی نشده و موضوع گزارش، تهاتر مبالغ قراردادها بوده است.

جالب اینجاست که سپاهان در پاسخی که ارسال کرده باز هم به کلی‌گویی در این باره اکتفا کرده و توضیح روشنی نداده است. موضوع کاملاً روشن، مشخص و پاسخ آن یک کلمه است؛ آیا سپاهان مبالغ قراردادها را تهاتر کرده است؟ پرسشی با یک جواب؛ بله یا خیر؛ موضوعی که سپاهان تا امروز پاسخی به آن نداده است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا