آذربایجان شرقی

پاسخ مدیر یک نهاد نظارتی که چندین میلیون برای اتاق خود هزینه می‌کند

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، رسول برگی در جلسه علنی شورای شهر تبریز و در خصوص کلیات طرح صیانت از سلامت اداری اظهار کرد: طرح سوت‌زنی در کشورهای مختلف اجرایی می‌شود، اینکه ما پیشنهاد دادیم در ایران که در مشهد تهران و ظاهرا در اصفهان نیز فعال است، افزایش نظارت شورا و کمک به شهرداری است.

وی ادامه داد: اینکه مدیر یک نهاد نظارتی چندین میلیون برای اتاق خود هزینه می‌کند و هر کس اعتراضی داشته باشد با هتاکی پاسخ می‌دهد، که بروید دستتان را هرجا بند بگذارید! درست نیست، باید یک تشکلی تشکیل شود که این امور در آنجا بررسی شود و هم شهردار و شورا به آن دسترسی داشته باشند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه بیان کرد: نیاز است نهادی باشد تا مردم، رئیس و کارمند شجاعت داشته باشند که حرفشان را بزنند. 

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: می‌خواهیم قدرت نظارت را از طریق شورا بالا برده و مشکلات شهروندان و کارکنان را حل کنیم و از امروز به مدت یک ماه، کمیسیون تحقیق و نظارت موظف به تدوین آیین‌نامه کار کمیسیون صیانت سلامت اداری می‌شود.

حکیمه غفوری، عضو شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: اینکه قدرت شورا را بالا ببریم، قدرت شورا خودش بالاست ما باید اطلاعات بگیریم و این موضوع  را ساماندهی کنیم که افراد تک تک تماس نگیرند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا