Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پاسخ کوبنده زلزله‌شناس هلندی به مخالفانش/ عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

پاسخ کوبنده زلزله‌شناس هلندی به مخالفانش/ عکس

پاسخ کوبنده زلزله‌شناس هلندی به مخالفانش/ عکس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، فرانک هوگربیتس که حالا با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در توییتر سلبریتی فضای مجازی شده در پاسخ به آن‌هایی که کارهایش را علمی نمی‌دانند، نوشت: «اگر «ادعای پیش‌بینی زلزله با اتکا به هم‌ترازی سیاره‌ای رد شده»، باید آمارهای مبتنی بر مشاهدات و تحقیقات علمی برای رد آن موجود باشد. تا جایی که من می‌دانم پژوهشی صورت نگرفته و آماری وجود ندارد.»

هوگربیتس مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست. در حقیقت به باور هوگربیتس هم‌ترازی زمین با دیگر سیاره‌ها جاذبه‌ای کافی برای ایجاد زمین‌لرزه در زمین‌ ایجاد می‌کند.

پس از زلزله ترکیه و توییت مشهور او که پیش از این واقعه منتشر شده بود حالا شایعات بسیاری درباره پیشگویی‌هایش در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

پاسخ جنجالی زلزله‌شناس هلندی به مخالفانش/ عکس

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا