چهارمحال و بختیاری

پاسدارانِ با صلابت، ماهیت دزدصفتانه امریکا را برملا کردند

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۳ آبان، گفت: موضوع تسخیر لانه جاسوسی آنقدر مهم بود که امام راحل آن را انقلاب دوم نام گذاشت و همان‌روزها و البته امروز هم کسانی هستند که با تفکرات روشنفکرانه بیان می‌کنند که نباید با امریکا طرف شد و نباید مقابل آن ایستادگی کرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دولت موقت آنقدر ضعیف بود که دو روز بعد از تسخیر لانه جاسوسی انصراف داد و نتوانست با خواست عمومی جامعه همراه شود؛ البته امروز هم بعد از ۴۲ سال زهرچشم گرفتن از دشمن و ایستادگی مقابل امریکا هنوز هم برخی در برابر این ابرقدرت پوشالی مرعوب هستند.

نکونام با اشاره به اقتدار نیروی دریای سپاه، تصریح کرد: پاسداران عزیز ما با صلابت ایرانی مقابل دزدی دریایی ایستادگی کردند و هم نفت را به کشور برگرداندند و هم کشتی سارق را توقیف کردند و با این کارشان ماهیت دزدصفتانه امریکا را روشن کردند و نشان دادند ابرقدرتی امریکا پوشالی و توخالی است.

وی ضمن بی‌اعتبار خواندن بیانیه‌هایی که علیه ایران و برای تضعیف مذاکرات صادر می‌شود، توضیح داد: امروز ایران عزیز جایگاه خودش را دارد و به دولتمردان و مردم توصیه می‌کنم که نهراسند و مصمم مسیر خود را پیش ببرند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اقدامات زیربنایی و ارزشمند مجلس، تصریح کرد: چند هفته قبل میزبان اعضای کمیسیون فرهنگی بودیم که این سفر برکات خوبی داشت و مصوبات قابل قبولی داشت و امیدواریم با پیگیری مسؤلان فرهنگی شاهد تحول در این حوزه باشیم.

وی به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: اگر در چند سال آینده یک حرکت جدی صورت نگیرد حتما در خصوص جمعیت به مشکل خواهیم خورد و این قانون می‌تواند در این خصوص کمک‌کننده باشد؛ این قانون راه را باز کرده و امیدواریم با اجرایی شدنش هر چه زودتر از پیری جمعیت جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به اختلالی که در سیستم سوخت‌رسانی کشور ایجاد شد اشاره کرد و توضیح داد: بصیرت و صبوری مردم، اطلاع‌رسانی به موقع و لحظه‌ای صداوسیما و ورود سریع مسؤلان و تلاش برای رفع مشکل از عواملی بود که باعث شد یک مشکل که می‌توانست یک چالش جدی باشد با کمترین آسیب برطرف شود.

انتهای پیام/۳۳۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا