اجتماعی

پانزدهمین نمایشگاه گردشگری با چه تغییراتی همراه است؟

به گزارش برگزیده های ایران، علی‌اصغر شالبافیان در نشست شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران که قرار است از تاریخ ۹ لغایت ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تهران برگزار شود، موضوع بررسی برنامه و اقدامات کمیته‌های تخصصی این رویداد را با حضور روسای هر بخش و فعالین گردشگری مربوطه در دستور کار قرار داد.

وی در این نشست اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری تهران باید محل ملاقات ذینفعان گردشگری باشد، از این رو هر الزامی که برای تحقق این مهم نیاز بود را می پذیریم. این الزام شاید کاهش تعداد بازدیدکنندگان، کاهش تعداد غرفه‌ها و یا حتی پایین آمدن جذابیت‌های بصری این رویداد برای عموم باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطب اصلی این رویداد فعالان گردشگری هستند، لذا پیشنهاد تقسیم‌بندی ایام برگزاری نمایشگاه به دو بخش عمومی و تخصصی بررسی شد. بر این اساس با اعلام زمان بازدید شامل دو روز نخست برای حضور بخش خصوصی جهت تعامل و برگزاری نشست‌های B2B و دو روز بعد به منظور مشارکت مردمی و حضور عموم، موافقت جمعی به عمل آمد.

بنا به گفته معاون گردشگری رویکرد جدید نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران حرکت از سوی مخاطبین عام به سوی مخاطبین خاص است.

شالبافیان با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال موضوع محور خواهد بود، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در همه غرفه‌ها اعم از داخلی و خارجی به محصولات متنوع گردشگری از جمله گردشگری کشاورزی، خوراک، سلامت، دریایی و غیره بپردازیم و از حضور بخش‌های فرابخشی مرتبط از جمله نهادهای تاثیرگذار در امر سفر، حمل و نقل، بانک‌های عامل و بیمه‌ها بهره‌مند شویم.

شالبافیان همچنین در پایان این نشست مداقه بیشتر در برنامه هر یک از کمیته‌های تخصصی نمایشگاه گردشگری تهران را در دستور کار روسای مربوطه قرار داد و از آنها خواست تا با جزییات بیشتر برنامه‌ریزی صورت گرفته را ارائه کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا