کهگیلویه و بویراحمد

پایان رزمایش گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح+تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت رزمایش تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع ) تیپ ۴۸ فتح در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت.

در همین خصوص جانشین فرمانده تیپ ۴۸ فتح  گفت: تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح به مدت ۳ روز با حضور ۶ گردان بسیجی از ۶ شهر استان در لنده برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امین قلی‌پور افزود: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، تک شبانه، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند که این رزمایش با حضور جانشین و بازرسان ویژه تیپ  ۴۸ فتح استان برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی برای نبرد با دشمنان، با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

قلی پور اظهار داشت: در این رزمایش گردانهای امام حسین علیه السلام ۴۹۰ لنده، ۴۹۱ بهمئی، ۴۹۲ مارگون ۴۸۱ سپیدار، ۴۸۴باشت، ۴۸۷ دهدشت و گردان فاتحین یاسوج حضور داشتند.

سرهنگ قلی پور هدف از این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزمی بسیجیان، میثاق با منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد نشاط بین بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش ضمن یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول ۹ گانه پدافند غیر عامل را نیز فرا گرفتند و بسیجیان در برنامه رزم شبانه، ستاره یابی، دفاع از کوی و برزن نیز شرکت کردند.

سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح استان گفت: به مناسبت هفته بسیج، رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی و بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، امداد رسانی و درمانی، یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول آفند و پدافند در منطقه عمومی کلگه امیرشیخی در بخش مرکزی از شهرستان باشت برگزار شد.

سروان پاسدار خدابخش احساس سرشت فرمانده گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) باشت هم گفت: این رزمایش با برنامه فراخوانی، حفظ انسجام سازماندهی و آموزش بسیجیان علیه اهداف فرضی ودشمن با رمز یا فاطمه زهرا (س) به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو‌ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح‌های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

برگزاری رزمایش گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و گردان ۴۸۱ سپیدار در سرگچینه دشتروم

علی برز درست فرمانده گردان فاتحین یاسوج در حاشیه این رزمایش گفت: رزمایش گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و گردان ۴۸۱ سپیدار در سرگچینه دشتروم برگزار شد که در این  رزمایش  توان نیروهای گردان امنیتی برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشته شد.

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا