پایان رزمایش گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح+تصاویر

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت رزمایش تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع ) تیپ ۴۸ فتح در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد پایان یافت.

در همین خصوص جانشین فرمانده تیپ ۴۸ فتح  گفت: تمرینات تاکتیکی گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح به مدت ۳ روز با حضور ۶ گردان بسیجی از ۶ شهر استان در لنده برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امین قلی‌پور افزود: بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش در تمرینات تاکتیکی، دفاعی و تهاجمی از جمله ستون کشی، تک شبانه، کمین و ضد کمین، عملیات حمله به هدف شرکت کردند که این رزمایش با حضور جانشین و بازرسان ویژه تیپ  ۴۸ فتح استان برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی برای نبرد با دشمنان، با امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

قلی پور اظهار داشت: در این رزمایش گردانهای امام حسین علیه السلام ۴۹۰ لنده، ۴۹۱ بهمئی، ۴۹۲ مارگون ۴۸۱ سپیدار، ۴۸۴باشت، ۴۸۷ دهدشت و گردان فاتحین یاسوج حضور داشتند.

سرهنگ قلی پور هدف از این رزمایش را ارتقاء سطح آمادگی رزمی بسیجیان، میثاق با منویات رهبر معظم انقلاب و ایجاد نشاط بین بسیجیان عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش ضمن یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول ۹ گانه پدافند غیر عامل را نیز فرا گرفتند و بسیجیان در برنامه رزم شبانه، ستاره یابی، دفاع از کوی و برزن نیز شرکت کردند.

سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ ۴۸ فتح استان گفت: به مناسبت هفته بسیج، رزمایش گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) تیپ ۴۸ فتح در شهرستان باشت با حضور برخی از مسئولین استانی و شهرستانی و بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، عقیدتی، امداد رسانی و درمانی، یادگیری روش‌های نوین دفاعی، رعایت اصول آفند و پدافند در منطقه عمومی کلگه امیرشیخی در بخش مرکزی از شهرستان باشت برگزار شد.

سروان پاسدار خدابخش احساس سرشت فرمانده گردان ۴۸۴ امام حسین(ع) باشت هم گفت: این رزمایش با برنامه فراخوانی، حفظ انسجام سازماندهی و آموزش بسیجیان علیه اهداف فرضی ودشمن با رمز یا فاطمه زهرا (س) به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی و با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از بسیجیان سازمان یافته، باهدف حفظ آمادگی نیرو‌ها وبالابردن توان رزمی با استفاده ازسلاح‌های سبک و نیمه سنگین برگزار شد.

برگزاری رزمایش گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و گردان ۴۸۱ سپیدار در سرگچینه دشتروم

علی برز درست فرمانده گردان فاتحین یاسوج در حاشیه این رزمایش گفت: رزمایش گردان فاتحین تیپ ۴۸ فتح و گردان ۴۸۱ سپیدار در سرگچینه دشتروم برگزار شد که در این  رزمایش  توان نیروهای گردان امنیتی برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشته شد.

 

انتهای پیام/


admin

Recent Posts

باید بار ترافیکی شبکه کشور بجای موبایل به اینترنت ثابت منتقل شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باید بار ترافیکی شبکه کشور بجای موبایل…

45 دقیقه ago

مشکلات مسافرین در سفر با اتوبوس / VIP‌های کاغذی!

علی‌رغم افزایش مداوم قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری، خدمات ارائه شده با این روند تصاعدی…

46 دقیقه ago

دانش‌آموزان می‌توانند با شناسنامه در آزمون‌ها حضور یابند

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی، با اشاره به استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در…

47 دقیقه ago

بازگشت صدای نمایش‌نامه‌نویس با «ناله‌ی جنگل» در سالن استاد جوانمرد

رویداد صدای نمایش‌نامه‌نویس با نمایش‌نامه‌خوانی ناله‌ی جنگل، نوشته و کارگردانی مهدی فناییان ساعت ۱۹ عصر روز یک‌شنبه…

2 ساعت ago

پرداخت ۷۹ میلیارد تومان خسارت بیمه درمان تکمیلی به بیمه شدگان صندوق هنر

در اجرای قرارداد ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه دانا، تاکنون…

2 ساعت ago

کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شده است

رنامه نمایش و نشست تخصصی فیلم «آنسوی آتش» با حضور شاهین امین مدیر نشست، هوشنگ…

2 ساعت ago