کهگیلویه و بویراحمد

پایان رقابت‌های کشتی|فرنگی‌کاران دهدشت بر سکوی قهرمانی کشور ایستادند

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، تیم کشتی فرنگی دهدشت قهرمان رقابت‌های چند جانبه کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد.

سید نصرت الله فتحی در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان یادواره سردار دل‌ها با حضور کشتی گیرانی از ۹ استان کشور در دهدشت برگزار شد.

 رئیس هیئت کشتی کهگیلویه گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۱۵۹ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم از ۹ استان کشور به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند.

وی افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی چند جانبه کشوری با حضور نمایندگانی از استان‌های تهران، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مازندران و بوشهر در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم کشتی فرنگی دهدشت با ۲۱۸ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد، اضافه کرد: تیم‌های اروند تهران و دزفول با امتیاز‌های ۱۴۹ و ۱۳۱ به ترتیب دوم و سوم شدند.

فتحی ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره از رقابت‌ها گرامیداشت یاد، نام و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی با توجه به در پیش بودن ۱۳ دی ماه دومین سالگرد شهادت این شهید والامقام بوده است.

وی بیان کرد: در ۶ ماهه گذشته ۴ سری مسابقات کشوری به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است که برگزاری چنین مسابقاتی کمک شایانی به توسعه ورزش استان می‌کند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا