اجتماعی

پایان عربده‌کشی اراذل و اوباش/ دستگیری ۷ شرور

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی برگزیده های ایران از دستگیری ۷ شروری خبر داد که با همدستی یکدیگر نظم عمومی محله بهشتی را بر هم زده بودند.

 سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شامگاه گذشته ۲ مورد شرارت و عربده کشی توسط چندین شرور در محله بهشتی به این فرماندهی اعلام و تیم‌های مختلفی از این پلیس به محل های اعلامی اعزام و مشخص شد متهمان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده اند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان اعضای باند ۷ نفره‌ای بوده که با همکاری یکدیگر و با سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت مردم شده اند.  

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های پلیسی هویت سرکرده این باند و مخفیگاه وی شناسایی و مشخص شد متهم در یک خانه مجردی در باغی مخفی شده است.  

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در عملیات‌های دیگری نیز سایر اعضای این باند و مخفیگاه آنان شناسایی شدند، افزود: پس از هماهنگی قضایی همه اعضای این باند در چند عملیات پلیسی و منسجم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۵ قبضه سلاح سرد، کشف شد. 

جلیلیان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی با اقتدار برخورد کرده و اجازه عرض اندام به شروران و ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه، نخواهد داد.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا