چهارمحال و بختیاری

پایان فیلمبرداری «نقاب» در شهرکرد

محمدمحسن وفائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ساخت فیلم داستانی در این شهر خبر داد و گفت: گروه هنری «پرواز کن» با ۳۵ نفر نیرو از روز شنبه تا بعد از ظهر روز دوشنبه در میدان فردوسی شهرکرد مشغول فیلمبرداری فیلم داستانی با نام موقت «نقاب» بودند.

تهیه‌کننده نقاب افزود: این گروه چند ماهی است که به پیشنهاد کارگردان‌ها لوکیشن‌های خارج از استان اصفهان را برای ضبط فیلم‌هایش استفاده می‌کند و تاکنون سه فیلم «تراژدی»، «ماتیک» و «نوستالژی» را در استان چهارمحال و بختیاری ساخته و اکنون در حال تدوین هستند.

وی ادامه داد: این فیلم داستانی دارای ۲ بازیگر اصلی به نام‌های امین نصراللهی و عسل بخشی از بازیگران استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که در مجموع با عوامل صحنه به ۱۹ نفر می‌رسند، همچنین ملیکا الیاسی کارگردانی این اثر و امین نصراللهی نویسندگی آن را بر عهده دارند.

وفائی در خصوص پخش این فیلم بیان کرد: در حال حاضر از صداوسیما مصوبه‌ای برای پخش‌ فیلم‌های ساخته شده نداریم و ما مجبور به ساخت آثار هستیم تا در نهایت بعد از تایید صداوسیما در یکی از شبکه‌ها پخش شود اما سعی داریم که این فیلم را در شبکه استانی چهارمحال و بختیاری نمایش دهیم.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه موضوع این فیلم در مورد مسائل اجتماعی است، اظهار داشت: بنده در کنار فعالیت هنری‌ام کافی شاپی نیز برپا کردم و ابتدا گروه هنری‌ام را در همین مکان انتخاب کردم، با آن‌ها قراردادهای بلندمدت بستم تا کار به صورت قانونی پیش رود و هر کس که با این مجموعه قرارداد بلندمدت دارد موظف است که به همه افرادی که با ما قرارداد بلندمدت دارند به صورت رایگان آموزش دهد.

وی ادامه داد: این گروه از همه هنرمندان، سرمایه‌گذاران، ایده‌پردازان و فیلمسازان چهارمحال و بختیاری با آغوش باز استقبال می‌کند و حاضر به کمک در همه بخش‌های هنری به هنرمندان این استان می‌باشد.

وفائی در پایان علت این کار را یک علاقه قلبی دانست و تاکید کرد: بابت هر آموزش و یا کمکی هیچ هزینه‌ای از هنرجویان و علاقمندان دریافت نمی‌کنم و کارگاه‌های آموزشی نیز با قیمت مناسب‌تری برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا