قم

پایان لیگ برتر هندبال در قم / صدرنشینی کازرونی‌ها و تدوام ناکامی‌ قمی‌ها

به گزارش برگزیده های ایران از قم، هیات هندبال استان قم و باشگاه پاس ناجا به مدت ۶ روز طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال میزبان دیدارهای مرحله چهارم از فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بودند و ۱۰ تیم لیگ برتری در سالن شهدای دروازه‌ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم رقابت کردند.

دیدارهای این مرحله با برگزاری ۲ مسابقه در هر روز پیگیری شد و سرانجام این تیم قدرتمند و همیشه مدعی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون بود که با ارائه بهترین عملکرد عنوان تیم برتر نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد تا بار دیگر مدعی اول قهرمانی لقب بگیرد.

در واقع پس از پایان مرحله چهارم از دور رفت پیکارهای لیگ برتر هندبال ایران، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۱۸ امتیاز از ۹ بازی در صدر جدول رده‌بندی ایستاد، و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ۱۶ امتیاز و ذوب‌آهن با ۱۲ امتیاز از همین تعداد بازی در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

این در حالی است که امسال سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران برگزار می‌شود و در پایان نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها تیم‌ زغال‌سنگ طبس با ۱۰ امتیاز، سپاهان نوین اصفهان با  ۹ امتیاز، نفت و گاز گچساران و صنعت مس کرمان با ۸ امتیاز، رعد پدافند آمل با پنج و همچنین ستارگان دشتستان با چهار امتیاز در رده‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در انتهای جدول رده‌بندی نیز تیم پاس ناجا قم قرار دارد که از ۱۰ بازی خود هیچ امتیازی کسب نکرده است، نماینده قم در این مرحله نیز هر سه بازی خود را برابر تیم‌های نفت و گاز گچساران، زغال‌سنگ طبق و فولاد مبارکه سپاهان نوین اصفهان واگذار کرد، تیمی که با کمترین بضاعت در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران حضور یافته است.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا