آذربایجان غربی

پایان مسابقات بسکتبال جام رمضان در ارومیه

پایان مسابقات بسکتبال جام رمضان در ارومیه

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، به گفته اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال استان، مسابقات بسکتبال جام رمضان شهرستان ارومیه با حضور ۶ تیم در دو گروه برگزار و بعد از برگزاری ده بازی، در مسابقه پایانی، تیم «انتخاب من» با نتیجه ۷۶ بر ۶۷ تیم «آشور» را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و دو تیم «خانه بسکتبال» و «امید رایان» به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: مسابقات بسکتبال جام رمضان در استان در شهر بوکان هفته گذشته برگزار و در رشته ۳ به ۳ در شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.

نوری با حضور پرشور تماشاگران و علاقمندان رشته بسکتبال در مسابقات جام رمضان هم اشاره کرد و افزود: با فعال‌تر شدن مجدد این رشته، شاهد اقبال بیشتر جوانان به بسکتبال و اوج گیری دوباره آن در استان خواهیم بود.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در طی نزدیک به دو سال اخیر علاوه بر افزایش ۶ برابری تعداد بیمه شدگان بسکتبال استان، رتبه آذربایجان‌غربی در سطح کشور نیز ارتقای قابل توجهی در رنکینگ استان‌ها همراه شده است.

در مسابقات بسکتبال جام رمضان شهرستان ارومیه شش تیم آشور، پیشکسوتان آشور، خانه بسکتبال، انتخاب من، امید رایان و جوانان طی ده روز به رقابت پرداختند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا