Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پایان مهلت شرکت در مهرواره «هوای نو» با ثبت حدود 7 هزار اثر - خبرگزاری برگزیده های ایران
فرهنگ و هنر

پایان مهلت شرکت در مهرواره «هوای نو» با ثبت حدود ۷ هزار اثر

به گزارش برگزیده های ایران،‌ مهلت ثبت‌نام و ثبت اثر برای شرکت در نخستین مهرواره هوای نو که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با شعار «در هوای نوی هیأت نفسی تازه کنیم» برگزار می‌شود، پایان یافت. مجموع کل آثار ثبت شده در جشنواره ۶ هزار و ۹۸۱ اثر بود که از این میان، تعداد دو هزار و بیست و شش اثر در بخش ستایشگران، ۶۰۸ اثر در بخش کتاب هیأت و چهارهزار و ۳۴۷ اثر در بخش هیأت به ثبت رسیده است.

همچنین در بخش ستایشگری این مهرواره، یک هزار و ۶۷۹ اثر در زمینه مدیحه‌خوانی که محور اصلی بخش ستایشگری است، به ثبت رسیده و در بخش ویژه ستایشگران، ۶۵۰ اثر در زمینه نغمه‌سرایی، ۲۵۰ اثر در حوزه اقدامات شاخص، ۴۶۷ اثر در زمینه نسل حسینی و ۴۴۳ اثر با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیرخانه این مهرواره ارسال شده است.

در بخش کتاب هیأت نیز در حوزه کتاب سال عاشورا، ۳۴۶ اثر ثبت شده که در بخش‌های مختلف از جمله پژوهش، ۷۲ اثر، شعر و نوحه ۱۹۹ اثر، ادبیات داستانی ۱۱ اثر، ادبیات نمایشی ۱۰ اثر، کودک و نوجوان ۲۴ اثر، مستندنگاری و روایت ۳۵ اثر و مکتوبات هنری ۱۳ اثر به دبیرخانه ارائه شده است و در بخش کتاب سال هیأت، ۲۷۷ اثر ارسال شده که از بین این آثار، ۱۲۱ اثر مربوط به محتوای کاربردی، ۲۷ اثر مستندنگاری و ۱۳۹ اثر مربوط به متون آموزشی و پژوهشی است.

در بخش هیأت نیز چهار هزار و ۳۴۷ اثر دریافت شده که سه هزار و ۷۸۹ اثر به محور اصلی این بخش اختصاص دارد که در این بخش نیز در حوزه های مختلف از جمله «ساختار و تشکیلات، سه هزار و ۱۹۷ اثر»، «مضمون و محتوا یک هزار و ۱۳۵ اثر»، «هنر هیأت، یک هزار و ۲۳۶ اثر»، «رسانه هیأت، یک هزار و ۳۶۳ اثر»، «هیأت و خدمات اجتماعی، دو هزار و ۱۲۵ اثر»، «هیأت و خانواده، یک هزار و ۹۴۲ اثر»، «هیأت و اقتصاد ۸۹۰ اثر»، «هیأت و نوجوانان، یک هزار و ۹۲۲ اثر»، «هیأت و بانوان، یک هزار و ۵۳۶ اثر» و «تولیدات هیأت ۸۴۵ اثر» به دبیرخانه مهرواره ارائه شده است.

در بخش محور ویژه هیأت نیز سه هزار و ۱۴۳ اثر دریافت شده که دو هزار و ۳۰۲ اثر به نسل حسینی و دو هزار و ۳۷۷ اثر به موضوع کرونا مربوط می شود و در بخش محور جنبی مهرواره، دو هزار و ۱۷۹ اثر دریافت شده که ۸۸۸ اثر به خدمات آموزش و پژوهش، ۷۸۳ اثر به خدمان هنری رسانه‌ای، یک هزار و ۱۱۷ اثر به خدمات حمایتی سازمانی و یک هزار و ۳۳۶ اثر به بانیان و حامیان اختصاص دارد.

استان‌های خوزستان، اصفهان، اردبیل و خراسان رضوی به ترتیب از استان‌هایی هستند که بیشترین آمار شرکت‌کننده را در مهرواره هوای نو به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا