اخبار روز

پایان ۱۰ سال بلاتکلیفی ساکنان پردیس/ اسناد ۱۰ هزار واحد مسکونی ‌صادر شد

پایان ۱۰ سال بلاتکلیفی ساکنان پردیس/ اسناد ۱۰ هزار واحد مسکونی ‌صادر شد

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس، سید عباس حسینی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی واحد‌های سرمایه‌گذاری مسکن در فاز ۳ پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۷۸۰ واحد مسکن که امروز کلنگ‌زنی شد، با استفاده از هنر معماری اسلامی، مصالح دانش‌بنیان و در بازه زمانی کوتاه‌مدت ساخته و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت مسکن، افزود: شهرستان پردیس با توجه به موقعیت توپوگرافی و نزدیکی به پایتخت جهت اسکان مردم و سرریز جمعیت برای بانک مسکن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی در ادامه با تأکید بر افتتاح و کلنگ زنی ۲۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری در سراسر کشور و ۷۸۰ واحد در شهر پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد تجاری و مسکونی در بندرعباس افتتاح و کلنگ زنی شد و پس از پردیس در دیگر نقاط کشور نیز برنامه‌ای منسجم برای ساخت واحدهای با کیفیت در جهت رضایت مردم در برنامه کاری خود داریم.

معاون رئیس جمهور: تورم مسکن منفی شد/ بهبود وضعیت کشور در ۵۰ شاخص اقتصادی

صدور اسناد مالکیت ۱۰ هزار واحد مسکن پردیس

محمدرضا جواهری در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن در پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر با گذشت ۱۰ سال انتظار متقاضیان، اسناد مالکیت ۱۰ هزار واحد مسکن بر اساس زمان‌بندی و طی فراخوان برای متقاضیان صادر خواهد شد.

وی افزود: تفاهم‌نامه پروژه عظیم ساخت مسکن با نظارت سرمایه‌گذاری در بندرعباس با حضور وزیر راه و شهرسازی منعقد شد و آغاز این پروژه هم‌زمان در پردیس و دیگر شهرستان‌های سراسر کشور به‌صورت فراگیر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن یادآور شد: کلنگ زنی پروژه‌های در جهت برنامه‌ها و اهداف دولت در ساخت مسکن تهیه و تدوین شده و مسکن با کیفیت با استفاده از مصالح باکیفیت و دانش‌بنیان به کار خواهیم گرفت.

جواهری در پایان خاطرنشان کرد: فصل کاری ساخت واحد‌های تجاری و مسکونی سرمایه‌گذاری مسکن آغاز شده و تلاش می‌کنیم در مدت زمان کوتاه با کیفیت‌ترین واحدهای ساخته شده را به مردم تحویل دهیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا