اردبیل

پاییز اردبیل زمستانی شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، از اواخر روز دوشنبه ۳ آبان ماه با ورود سامانه سرد و بارشی به استان اردبیل، ضمن وزش باد نسبتاً تند به تدریج آسمان استان ابری شده و از صبح روز سه شنبه ۴ آبان ماه شاهد آب و هوای سرد و زمستانی به همراه بارش برف در اغلب شهرستان‌های استان اردبیل هستیم.

بارش برف در دقایقی پیش در شهرستان اردبیل نیز آغاز شده و چهره‌ای زمستانی به اردبیل بخشیده است.

طبق گزارش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی این استان، در برخی از محورها همچون محور رضی- گرمی و گردنه الماس در محور خلخال- اسالم نیز برفی است و در گردنه حیران و گردنه صائین نیز مه غلیظ و کاهش دید افق وجود دارد.

رضا فرج پور، رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر نیز در خصوص وضعیت جاده‌های این شهرستان گفت: به دنبال تغییر کاهش دما و بارش برف قسمت‌های از مناطق شهرستان سفید پوش شده و راهدارخانه جاده‌ای در بخش مرادلو اقدام به نمک‌پاشی در محور مشگین- مرادلو کردند.

طبق گزارش سازمان هواشناسی استان اردبیل طی این دو روز در بیشتر مناطق استان بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان (غالباً در شهرستان‌های نمین، اردبیل، سرعین، نیر و خلخال) بارش به صورت باران و برف خواهد بود.

یخبندان شبانه تا آخر هفته ماندگار خواهد بود

این سامانه بارشی صبح پنجشنبه از استان خارج شده و روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط جوی در استان پایدار خواهد بود اما به دلیل ماندگاری هوای سرد، کمینه دما تا پایان هفته در طول شب‌ها چند درجه‌ای زیر صفر درجه سلسیوس هم افت خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا