اخبار ورزشی

پخش مکالمه داوران و VAR در سری A ایتالیا

پخش مکالمه داوران و VAR در سری A ایتالیا

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، گابریله گراوینا اعلام کرد که از فصل آینده، محتوای مکالمه داوران بازی‌های سری A با کمک داوران ویدئویی (VAR) در مورد صحنه‌های بحث‌برانگیزی که نیاز به بازبینی آنها وجود داشته باشد، حین بررسی صحنه‌ها پخش خواهد شد.

سری A که در فصول گذشته در نتیجه تصمیمات بحث برانگیز VAR و داوران وسط با جنجال‌های فراوانی ۸همراه بوده است، اولین لیگ معتبر فوتبال اروپا خواهد بود که در آن مکالمات میان داوران و کمک داوران ویدئویی در جریان بازی به صورت تلویزیونی پخش خواهد شد تا هواداران به طور کامل در جریان فرآیند تصمیم‌گیری درباره حوادث بحث‌برانگیز بازی قرار بگیرند.

رانیری، کالیاری را به سری A برگرداند

گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، با اعلام پیاده‌سازی این پروژه در شبکه تلویزیونی DAZN به عنوان دارنده حق پخش بازی‌های سری A، اظهار داشت: ما خواهان ایجاد حداکثر شفافیت در روند قضاوت بازی‌ها هستیم. از این رو پروژه‌ای نوآورانه را با شبکه DAZN پیاده خواهیم کرد که ما را به اولین فدراسیونی تبدیل می‌کند که محتوای مکالمه داوران درباره صحنه‌های بحث‌برانگیز را پخش خواهد کرد. داوران ستون‌ فقرات فوتبال ایتالیا بوده و ما برای مقوله داوری در فوتبال‌مان اهمیت فراوانی قائل هستیم. در همین راستا و به منظور حفظ احترام و ارزش داوران و برخورد با هر نوع تلاش برای زیرسؤال بردن آنها، ما تصمیم به انجام این کار گرفته‌ایم.

/

 

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا