اصفهان

پدافند غیر عامل در کشور باید تقویت شود/ ضرورت نظارت ویژه‌ بر قیمت اجناس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: دشمن در حمله سایبری اخیر به دنبال به چالش کشیدن ما بود و هم‌زمان با به هم ریختن سامانه سوخت، شایعات زیادی درباره گرانی بنزین را در فضای مجازی به راه انداخت تا بر ناامنی دامن بزند ولی موفق نشد.

امام جمعه نطنز با اشاره به پیگیری میدانی رئیس جمهور، گفت: شورای عالی فضای مجازی بایستی شبکه ملی اطلاعات را در محیطی کاملاً امن و با رعایت همه جوانب راه‌اندازی کند.

وی افزود: از قوه قضائیه و دولت درخواست می‌کنیم که در این فتنه اخیر هر کسی که خیانت کرده را شناسایی، به مردم معرفی و رسوا کرده و به اشد مجازات برساند.

یعقوبی با گرامیداشت روز پدافند غیرعامل گفت: ما امروز در تسهیلات دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم، اما پدافند غیرعامل حوزه‌های سیاست، اقتصاد و فرهنگ را شامل می‌شود و ما باید در این حوزه‌ها از هر جهت خود را آماده کنیم که نفوذی‌ها نتوانند فرصت پیدا کنند و ما را دچار مشکل کنند و قوی شدن در پدافند غیرعامل یک امری لازم و ضروری است.

 وی افزود: گرانی‌ها در حال اذیت کردن مردم است، درآمد مردم کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد و باید نظارت ویژه‌ای بر اجناس وجود داشته باشد که مردم در این‌باره دچار مشکل نشوند.

تلاش بسیج دانش‌آموزی در هویت‌بخشی به دانش‌آموزان 

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی نیز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: فردا هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده است، نوجوانی که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و به همین خاطر این روز به نام روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شد.

 امام‌جمعه بادرود از رویکرد جدید و تحول در بسیج دانش‌آموزی در عرصه کار تشکیلاتی خصوصاً ایجاد روحیه ایثار و شهادت، امیدآفرینی، هویت بخشی به دانش آموزان تشکر و خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی گام دوم، آلبوم شهدا، یادواره‌ها، کرسی آزاداندیشی، طرح شهید بهنام محمدی و سایر برنامه‌ها توانسته بسیار موفق عمل کند و از همین تریبون خواستار ایجاد حوزه مستقل بسیج دانش‌آموزی برای منطقه بادرود هستیم با توجه به این‌که آموزش‌وپرورش بادرود نیز مستقل است، امیدواریم استقلال حوزه بسیج دانش‌آموزی نیز انجام شود.

وی افزود: در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان قرار داریم روزی که یادآور سه رخداد بزرگ در سه مقطع از تاریخ است، تبعید حضرت امام(ره)، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و نیز تسخیر لانه جاسوسی از مناسبت‌های مهم است، اگرچه این سه رویداد در سه مقطع تاریخی اتفاق افتاد اما یک وجه اشتراک دارد و آن مبارزه با زورگویی و زیاده‌خواهی و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا