لرستان

پدیده زنان کار معاون رییس جمهوری را به شهرستان دلفان کشاند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از دلفان، ظهر امروز انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در آغاز سفر ۲ روزه خود به لرستان، به شهرستان دلفان رفت.

دیدار با زنان کار، برگزاری جلسه با نمایندگان زنان کار و استماع مشکلات آنان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، افتتاح ۳۵واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و در نهایت بازدید از کارگاه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) از برنامه‌های نیمروزی سفر معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به شهرستان دلفان است.

از آنجا که مردم شهرستان دلفان از لحاظ اقتصادی و معیشتی وضعیت مناسبی ندارند پدیده نو ظهور زنان کار آن همواره به عنوان دغدغه دولت مردمی آیت‌الله رییسی بوده و در راستای حل این معضل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حساسیت ویژه و نگاه ویژه‌تر دولت بر آن است تا ریشه‌های این مشکل را شناسایی و با طرح و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب بتواند برای هدایت درست توانمندی زنان این شهرستان گام های موثری بردارد.

از این رو‌ و بر اساس شعار عدالت محوری و توازن منطقه‌ای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروز با حضور در این شهرستان و دیدار با زنان کار راهکارهای برون رفت از این مشکل را بررسی خواهد کرد.

گفتنی است در حال حاضر ۴۲۰ زن کار در نورآباد ثبت شده‌اند که از این تعداد ۱۷۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا